Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گلنوش خسروی مدافع وسط تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص صعود به جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم دست پر از ازبسکتبان برگردیم. ما ۴ ماه سخت تمرین کردیم و از همه امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفت نهایت استفاده را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۲ سال بود در هیچ تورنمتی شرکت نکردیم و بعد از آمدن عزیزی خادم و حمایت‌هایی که انجام دادند تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم. گفتن برای اولین بار صعود کردن به رقابت‌های جام ملت آسیا هم خوشحالی دارد و هم حسرت که چه کسانی و چه استعداد‌هایی بودند در گذشته که با بی توجهی‌ها سوختند و نتوانستند در زمان خود نسل فوتبال بانوان ایران را تشکیل دهند. در حال حاضر خوشحالیم که بهترین نسل فوتبال بانوان را تشکیل داده ایم و می‌توانیم موفقیت‌ها بیشتری را هم به دست بیاوریم.

مدافع تیم ملی در خصوص اعتماد سرمربی به بازیکنان جوان گفت: من از ایراندوست سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که به ما این اعتماد را دادند تا خودمان را باور کنیم و بدانیم که به هرچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم. رسیدن به جام ملت‌ها آسیای هند اول راه ما است و باید پاسخ این اعتماد‌ها را در آن مسابقات دهیم.

خسروی درباره اینکه آیا فکر صعود به مرحله بعد را می‌کردند یا خیر عنوان داشت: از همان اردوی اول می‌دانستیم صعود خواهیم کرد، چرا همه بازیکنان یک بودیم تا صعود کنیم. این نسل فوتبال بانوان نسل طایی هست و با کمی حمایت بیشتر در مسابقات جام ملت‌های آسیای هند می‌توانیم موفقیت خوبی را کسب کنیم. وقتی ما می‌توانیم موفق شویم پس باید حمایت شویم.

او افزود: از همه مردم ایران ممنونم که مار ا دعا و حمایت کردند. حمایت مردم برای ما مؤثر است و می‌تواند به ما کمک کند تا موفق شویم. من به همه مردم قول می‌دهم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

خسروی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن را در دنیای فوتبال دوست داری؟ گفت: من بیشتر بازی‌های نیمار را می‌بینم و دوست دارم، اما از این به بعد باید الگویی را در پست خودم انتخاب کنم و او را دنبال کنم.

بیشتر بخوانید 

صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان ایران مسابقات جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا فوتبال بانوان جام ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست