Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تحرکات اخیر کشورهای همسایه و سخنان نسنجیده و غیرکارشناسی مسئولان عالی رتبه آن کشورها صدای پای رژیم اشغالگر قدس و توطئه آنها در این کشورها شنیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: هیچگاه رژیم اشغالگر قدس دوست کشورهای اسلامی نبوده و نخواهد بود و دوست واقعی آنها ایران است که همواره برادری و دوستی خود را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کشورهای همسایه ایران نباید فریب توطئه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را بخورند بلکه باید در برابر آنان و توطئه‌های‌ آنها هوشیار باشند.
خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته وقف اظهار داشت: وقف در واقع زنده مانی شخصیت معنوی انسان بعد از مرگ است و انتظار می‌رود در این عرصه وقف قرآنی و عرصه‌های علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.
صفایی بوشهری با اشاره به بهبود وضعیت کرونایی در استان بوشهر اظهار داشت: امیدواریم همگان برای حفظ این شرایط کنونی که با لطف خداوند و تلاش کادر درمان محقق شده است اهتمام جدی داشته باشند.
صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای این عرصه گفت: مردم بدون شک قدردان تلاش‌های شبانه روزی این نیروی زحمتکش و حافظان همیشگی امنیت هستند.
وی در باره صدا و سیما اظهارداشت: هدایت فرهنگی و تقویت هویت ملی و انقلابی باید در اولویت کار صدا و سیما باشد زیرا این سازمان یکی از تشکل‌های مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

برازجان

امام جمعه شهر برازجان گفت: با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر مسئولان این استان با هماهنگی و برنامه ریزی لازم حداکثر استفاده از این فرصت را به عمل آورند و باید در این سفر به امور زیربنایی و مشکلات اساسی مردم توجه داشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر برازجان افزود: آب شرب و کشاورزی، برق، اشتغال و مسکن جوانان و رفع تبعیض و بی عدالتی از مناطق محروم، مساله عمل به تعهد پارس جنوبی نسبت به کارگیری جوانان بومی، پروژه‌های راه آهن، سد دالکی، مشکل ملوانان، شهرک صنعتی خرما، تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل سدهای نیمه تمام، حمایت و فعال کردن شرکت‌های راکد و نیمه تعطیل و تکمیل، تحویل پروژه‌های مسکن مهر و توجه ویژه به بخش‌های ارم وبوشکان در این سفر مورد توجه باشد.

وی به ۹ مهرماه روز سالمند اشاره کرد و ادامه داد: مکتب اسلام عنایت ویژه ای به سالمندان دارد و نبی اکرم (ص) برکت زندگی را همراه با پیران ما می داند.

امام جمعه برازجان به ۱۵ مهر روز عشایر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: عشایر و روستائیان بیشترین خدمت را به کشور و مملکت دارند که باید قدرشان شناخته شود و دولتمردان بیش از این به مشکلات آنها توجه کنند و به فرموه امام خمینی (ره) عشایر ذخیره انقلاب هستند.

وی بیان کرد: برای حمایت از عشایر و روستائیان باید جهاد سازندگی احیا شود.

برچسب‌ها بوشهر دشتستان برازجان غلامعلی صفایی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دشتستان برازجان بوشهر دشتستان برازجان صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

وی به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهواز از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و… خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌ جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

انتهای خبر/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم