Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنادی اورلوف می گوید زنیت توان رقابت با چلسی و یوونتوس را ندارد

مفسر فوتبال روسیه معتقد است سردار آزمون هنوز به شرایط بازی نود دقیقه ای نرسیده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فوتبال 24 روسیه، گنادی اورلوف به دنبال پیروزی 4 بر صفر زنیت سن‌پترزبورگ در بازی خانگی گروه H لیگ قهرمانان اروپا برابر مالموی سوئد گفت:

هر چند زنیت در این مسابقه پیروز شد اما آماده رقابت با تیم‌های یوونتوس و چلسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چقدر در خط دفاعی اشتباه می‌کنند! باید بازی خودشان را  بکنند و هر مسابقه صفحه جدیدی برای آنها خواهد بود. شاید یوونتوس در بازی با زنیت همانند بازی با چلسی بازی کند. زنیت باید بازی خودش را ارائه دهد و پیش برود.

این گزارشگر و مفسر برجسته فوتبال روسیه افزود:

آیا آمادگی زنیت از نظر بازیکنان و سطح حرکتی قابل قیاس با چلسی و یوونتوس است؟ برای نمونه آرتم زیوبا پس از دقیقه 60 دیگر توان بازی ندارد. در نیمه دوم بازی زنیت با مالمو سردار آزمون به زمین آمد، اما نشان داد حتی پس از پایان آسیب‌دیدگی‌اش همچنان آماده نیست.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

دو مهاجم ایرانی و ایتالیایی زوج خط حمله رُم را برابر ناپولی تشکیل خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

بر اساس این گزارش؛ زوج خط حمله رُمی‌ها را در دیدار برابر ناپولی با توجه به تداوم غیبت روملو لوکاکو و لواندرو پاردیس، سردار آزمون و ادواردو بووه تشکیل خواهند داد.

تیم فوتبال رُم به مرحله سخت و مهم خود در این فصل رسیده است. این تیم پس از بازی امشب برابر ناپولی با مجموعه‌ای از دیدارهای سرنوشت‌ساز با تیم‌های یوونتوس، بایرلورکوزن و آتالانتا مواجه خواهد شد. دانیله دروسی، سرمربی رُمی‌ها رم اذعان کرد: سخت‌ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی‌هایی است که باید در زمان کوتاهی انجام شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود