Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید سمنان شاهد پیشرفت و توسعه خوبی باشیم، بیان کرد: استان سمنان علی رغم جمعیت اندکی که دارد بسیار پهناور و دارای ظرفیت‌های عظیم معدنی، کشاورزی، جوانان مستعد و متدین است که می‌بایست از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و اشتغال استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید تسهیلات و زمین در اختیار جوانان قرار دهیم تا جوانان بتوانند خانه بسازند، ابراز کرد: شهرستان آرادان با ۱۵ هزار نفر جمعیت، شهرستانی است که بعضاً در زمینه محصولات گلخانه‌ای، دامداری، کشاورزی، تولید گندم رتبه‌های ممتازی دارد اما بسیاری جوانان مشکل مسکن دارند.

ضرورت تحقق عدالت

امام جمعه آرادان با بیان اینکه این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: عدالت این نیست که هرچه امکانات است، در سمنان مستقر شود لذا باید همه شهرستان‌ها را دید. عدالت به معنای توزیع عادلانه ثروت، امکانات و اعتبارات به سراسر کشور و استان است همانطور که دامغان، شاهرود و سمنان دیده می‌شود، آرادان نیز مورد توجه قرار گیرد و حتی استاندار و مسئولان اگر به شهرستان‌ها سفر می‌کنند، به همه استان نگاه متوازن داشته باشد.

شریفی نیا در دیگر بخش سخنان خود به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز درباره اربعین اشاره کرد و افزود: معظم‌له فرمودند اوج فداکاری توسط امام حسین (ع) و شهدای کربلا صورت گرفت و اوج تبیین و افشاگری را حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و حضرت سکینه (س) و اهل بیت (ع) انجام دادند لذا دانشجویان و جوانان باید روشنگری کنند. صدها بوق تبلیغاتی و شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی علیه اسلام، تشیع و نظام اسلامی شبانه روز بمباران تبلیغاتی می‌کنند اما باید روشنگری کرد.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند باید جوانان ما به فضاهای مجازی و حقیقی وارد شوند و تلاش کنند باید امروز پیام مظلومیت انقلاب اسلامی و شهدا را به عالم برسانیم، افزود: امروز جهان اسلام به پیروزی‌های بزرگی دست یافته که یمن یکی از مثال‌های بارز این موضوع است. امروز شاهد هستیم که استان معرب در کشور یمن به زودی آزاد و قلب اقتصادی کشور یمن به دست انصار الله و حزب الله فتح می‌شود و نیروهای مزدور رئیس جمهور معزول و عربستان و آمریکا در محاصره هستند و امیدواریم با نابودی و هلاکت شأن آینده بسیار درخشانی برای جبهه مقاومت شاهد خواهیم بود.

کمبود امکانات ناجا در آرادان

امام جمعه آرادان همچنین به کمبود امکانات نیروی انتظامی در این شهرستان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ناجا پناه مظلومان است، تاکید داشت: نیروی انتظامی مورد عنایت امام بزرگوار (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بوده و بر ما است که قدردان این نیروی الهی باشیم. از سوی دیگر باید گفت نیروی انتظامی در آرادان در حد مقدوراتی که دارند عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته‌اند اما ناجا در آرادان از لحاظ پرسنل و ماشین آلات و امکاناتی که باید در اختیارشان باشد، در مضیقه هستند.

شریفی نیا در خاتمه به رحلت آیت الله آملی نیز اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند ایشان سالک توحیدی و دانشمند ذوفنون بودند که نشان از اهمیت شخصیت والای ایشان دارد زیرا آیت الله آملی در کنار فقه و فلسفه و کلام، بر دروس دانشگاهی مانند ریاضیات و نجوم تسلط داشتند و به زبان فرانسه و عربی نیز تکلم می‌کردند.

کد خبر 5317427

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران عکس استانها بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا علامه حسن زاده آملی کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان کرمانشاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین