Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بزرگ تهمتن با محوریت آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فیزیکی به زودی از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه "تهمتن" نام رقابتِ جدیدی است که  با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط برنامه را به صورت رسمی آغاز کرد. این مسابقه که بر پایه توانمندی های جسمی، قدرتی و توان هوازی طراحی شده،  به زودی ازشبکه نشاط و سرگرمی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهمتن با میزبانی ورزشکار با اخلاق آیدین ختایی و قهرمان جهان و المپیک بهداد سلیمی در حال تولید و با مسابقات مشابه گذشته که بر پاورلیفتینگ تمرکز داشتند کاملاً متفاوت خواهد بود.

در این دیدار، محمد احسانی با تأکید بر مراقبت‌های ایمنی و حفظ سلامت ورزشکاران بر بهره‌گیری از ظرفیت جسمانی در مسیر ویژگی‌های اخلاقی تأکید کردند. وی در ادامه این بازدید که از مراحل ضبط و مرور تولیدات این برنامه صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با مجریان و عوامل این برنامه، توجه به مؤلفه‌های بومی در این مسابقه را جزو اقدامات مهم سازمان و مؤثر در تغییر سطح کیفی و کمّی برنامه‌های تلویزیونی دانست و از  پخش تهمتن در ماه ربیع الاول خبرداد.

تهمتن با دکوری عظیم در فضایی حدود  7500  متر مربع  برگزار می شود و به نوعی شرکت‌کنندگان در ورزشگاهی در ابعاد اصلی با تمام جزئیات به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقه در 100 قسمت و با حضور 256 ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید وپخش خواهد شد. داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی‌آزمایی و تست‌های اولیه پای به این مسابقه گذاشته و با دیگر شرکت‌کنندگان که با پراکندگی قومی و جغرافیایی  از سراسر کشور به این برنامه می‌آیند، مردانه رقابت خواهند کرد. این تنوع جز نکات بارز و حائز اهمیت این پروژه است. 

در هر برنامه مستندی از افراد حاضر در صحنه بزرگ تهمتن در اقلیم و موطن شرکت‌کننده، به نمایش در می‌آید که جزو بخش‌های جذاب برنامه است. این پروژه  با بیش از 20 دوربین ضبط و در استاندارد بین‌المللی با کیفیت 4K جهت پخش آماده می‌شود.

مسابقه بزرگ تهمتن به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم، تحکیم روابط بین ورزشکاران و اعضای خانواده پی‌ریزی شده و در تلاش است با معرفی الگوی صحیح جوان ایرانی، روحیه جوانمردی و ایثار به زودی به جدول پخش شبکه نسیم برسد.

بسته ویژه سینمایی تلویزیون/ از نمایشِ چند فیلم ایرانی تا مرور آثار بازیگر فقید ایتالیایی"ویلایی‌ها" و چند فیلمِ دیگر به آخر هفته تلویزیون رفتند/ نمایشِ "روسری آبی" با رابط ناشنوایان78.9 درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما/ «افرا» پربیننده‌ترین سریال این شبهای تلویزیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه نسیم رسانه ملی شبکه نسیم شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها