Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تأخیر زیاد در حکم شهردا مهریز اظهار کرد: شهرستان مهریز به مدیریتی کارآمد، قوی و با نگاه کلان دارد. 

وی افزود: اختلاف درابتدای کار شورای ششم زیبنده شهرستان مهریز نیست و باید هرچه سریع تر انتخاب شهردار از بلاتکلیفی بیرون باید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه در جای جای شهرستان مهریز زباله ها دپو شده است ادامه داد: شهرستان مهریز نیاز به سکان دارکارآمد دارد تا مسائل شهری فرهنگی و عمرانی به درستی حل شود. 

حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: جوانگرایی و حزب اللهی بودن در دولت سیزدهم مطابق فرمایش رهبر انقلاب انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد. 

وی با بیان این‌که ملت ایران منتظر در عملکرد این دولت هبه صورت یک حرکت انقلابی و حزب الله هستند، گفت:اکنون بعضی  از روستا های ایران فقط مورد استفاده گردشگری قرار گرفته و چه بسا فرهنگ های غلط نیز به مردم آن تزیق می شود. 
 محی الدینی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از شهر ها و استان ها کم رنگ و به فراموشی سپرده شده که باید در احیا دوباره آن تلاش کرد. 

امام جمعه مهریز به رحلت آیت الله حسن زاده آملی اشاره و خاطر نشان کرد: ایشان شخصیت علمی ولایت مدار که دانششان برگفته از عنایت امام رضا (ع) است 

محی الدینی با اشاره عملکرد ضعیف صدا و سیما در شناخت نخبگان و علما یاد آور شد: بسیاری از افراد از علوم و کارهای ارزشمند عالم ربانی آیت الله حسن زاده عاملی اطلاع ندارند.

 وی به ولایت پذیری بعد از رحل پیامبر اشاره و اذعان کرد: عدم تبعیت از ولایت امرالمومنین باعث حادثه عاشورا، تاسوعا و درنتیجه ادامه جنایت های بنی امیه و بنی عباس به خاندان پیامبر شد. 

محی الدینی با گرامیداشت روز سالمندان گفت: افراد در هر پست و مقامی قرار دارند باید سالمندان را اکرام و احترام کنند. 

امام جمعه مهریز به اداره موقوفات به طور صحیح اشاره و بیان کرد: ناظران در نگهداری از موقوفات باید دقت زیادی داشته تا تأثیر آن در مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به طور کامل بازخورد داشته باشد. 

وی عنوان کرد: متولیان و کسانی که بعضی از موقوفات در دست آنها است باید به طور کامل و درست هزینه آن را پرداخت کنند. چرا که در مقابل آن مسئول هستند. 

محی الدینی در پایان به فراموشی و کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح  کرد: باید در احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش مضاعف داشت و فرهنگ آن را دوباره به جامعه تزریق کرد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مهریز استان یزد خبرگزاری فارس انتخاب شهردار حجت الاسلام محی الدینی شورای ششم امام جمعه مهریز شهرستان مهریز محی الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد