Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اطلاعیه هواشناسی در خصوص وضعیت قرمز بروز توفان در نوار ساحلی شرق هرمزگان، اظهار کرد: هماهنگی‌های کامل با فرمانداران شهرستان‌های شرق استان هرمزگان برای مدیریت هرگونه بحران احتمالی انجام شده است.

حسن زاده بیان داشت: طبق گزارش هواشناسی طوفان حاره ای «شاهین» در مسیر سواحل جنوبی کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر شرایط بحرانی اعلام شده است و تمام تجهیزات امدادی و تیم های امداد و نجات دریایی، هلال احمر در امادگی کامل بسر می برند.

وی با ذکر این نکته که آماده تخلیه مناطق در معرض خطر هستیم، ابراز داشت: از مردم شرق استان درخواست دارم در صورت لزوم همکاری لازم را با تیم مدیریت بحران استان هرمزگان داشته باشند و اطلاعیه‌ها و اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

وی با ذکر این نکته که در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با هر تهدیدی هستیم، گفت: تشکیلات مدیریت بحران در تمام شهرستان‌هایی که در معرض توفان قرار دارند فعال هستند و در حال رصد شرایط و گزارش‌دهی هستند. تیم های امداد و نجات سپاه و بسیج هم اماده حضور در مناطق خطر هستند.

کد خبر 5317469

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده توفان مدیریت بحران اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران عکس استانها بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا علامه حسن زاده آملی کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بارش باران از دیروز و امروز موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران این استان شده است.

البته سرپرست مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته، مسیر‌های کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده است گفت: یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی هریس رفته بودند، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شدند.

عبدالصمد رحیمی اظهار کرد: این خانواده با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران، پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به سیل روز گذشته در شبستر و خسارت دیدن چند دستگاه خودرو خاطرنشان کرد: تعدادی از گردشگران به منظور چیدن سبزی‌های کوهی، خودرو خود را کنار رودخانه پارک کرده بودند.

رحیمی گفت: سیل خروشان و طغیانگر در روستای سرخه مرند هم باعث بروز خساراتی به محصولات کشاورزی اهالی روستا شد.

سرپرست مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم بارندگی در استان و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، در خصوص حضور گردشگران و طبیعت گردان در کنار رودخانه ها و ارتفاعات هشدار دارد.

بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی استان طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پس فردا در استان ادامه می‌یابد و موجب افزایش ابر، وزش باد و بارش باران می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش