Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مصطفی سمساریان افزود: در حال حاضر ۷۸ شرکت و موسسه مسافربری با تعداد یک هزار و ۳۷۸ دستگاه انواع ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ای و ۲هزار و ۳۹۲ راننده در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان فعال هستند.

سمساریان تصریح کرد: طرح ممنوعیت ورود ناوگان غیربومی به برخی از شهرستان های استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح در شهرستانهای  خرم آباد و بروجرد به منظور کمک به چرخه اقتصاد ناوگان بومی در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: پنج انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل و سه انجمن صنفی رانندگان در حوزه مسافر لرستان فعال هستند.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  گفت: با توجه به شیوع کرونا از اواخر سال ۱۳۹۸ تاکنون و ضرورت رعایت ضوابط حمل و نقل مسافر با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت و برابر پروتکل های بهداشتی، ۶ ماهه امسال با برقراری بازدید و گشت های شبانه روزی، کنترل دروازه ای با حضور کارشناسان حمل و نقل و پلیس به تعداد یکهزار و ۳۵۳ مورد برای نظارت بر عملکرد ناوگان صورت گرفت و تاکنون ۴۱ تذکر شفاهی و ۱۳ تذکر کتبی برای رانندگان متخلف صادر شده است.

وی ادامه داد:  ۵۲ فقره پرونده رانندگان متخلف و ۵۸ فقره پرونده شرکت های حمل و نقل متخلف برای رسیدگی و برخورد متناسب به کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع شده است.

سمساریان تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری لرستان با در اختیار داشتن ۱۷۵ دستگاه اتوبوس با عمر متوسط ۸.۹ سال، ۵۱۳ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۳۳.۶۹ سال و ۶۱۹ دستگاه سواری کرایه با متوسط عمر ۱۲.۸۲ سال در حال خدمات دهی به متقاضیان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسافران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان در برنامه پرسمان گفت: تا کنون ۴۰۰ هزار نفر از روستائیان، عشایر و ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان، به صورت رایگان بیمه سلامت شده اند.


اربابی افزود: در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و سایر اقشار، بیمه شدن بر اساس استعلام و دهک بندی انجام می‌شود که دهک ۱تا۵ رایگان است و بیمه نامه شان به صورت الکترونیک تمدید می‌شود.


وی با اشاره به استقبال کم دهک‌های ۶ تا ۱۰ از بیمه سلامت گفت: تخفیف‌های خوبی برای این دهک‌ها در نظر گرفته شده که می‌توانند استفاده کنند، به طور مثال افراد دهک۶، برای یکسال، تنها بیست درصد حق بیمه‌ی خود یعنی ۳۸۷ تومان را پرداخت می‌کنند.


این رقم برای هر فرد در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه اش معادل ۵۸۰ هزار تومان برای یکسال، هر فرد دهک ۸، ۷۷۵ هزار تومان، دهک ۹، ۹۶۹ هزار تومان و برای هر فرد دهک ۱۰ یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان در سال است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۱۶۶۶#* از وضعیت بیمه خود استعلام بگیرند که در صورت نداشتن بیمه، می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و خود را بیمه کنند حتی افرادی که از دهک خود اطلاع ندارند و یا دهک شان مشخص نیست نیز می‌توانند بصورت رایگان یکماه زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند تا وضعیت شان مشخص شود.

اربابی با بیان اینکه افراد برای بهره مندی از مزایای بیمه سلامت باید در اداره کل بیمه سلامت نشان دار شوند افزود: بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیش از ۹۵ درصد مؤسسات درمانی استان قرارداد دارد.


وی با اشاره به حمایت بیمه سلامت از اتباع بیگانه نیز گفت: بر اساس تفاهم نامه بین بیمه سلامت و سازمان مهاجرت اتباع، این افراد نیز برای داشتن مجوز اقامت یا تمدید آن، باید حتما پوشش بیمه داشته باشند و بیمه برای اقامت آنان جنبه اجباری دارد که در این خصوص می‌توانند زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر