Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: تنها راه پیروزی ما مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و زیاده خواهی آن‌ها است.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی جمعه ۹ مهر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: آمریکایی‌ها که زمانی عربده می‌کشیدند امروز مجبور شدن با ذلت از افغانستان خارج شوند و هرکاری توانستند بر ضد کشورهای مسلمان انجام دادند ولی هیچ دستاوردی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر علیه انقلاب اسلامی هم همه کار کردند هم جنگ تحمیلی را به راه انداختند، هم ترور کردند، بمب‌گذاری کردند، توطئه‌ و فتنه به راه انداختند و بعد هم تحریم و تهدید کردند ولی نتوانستند هیچ کاری کنند و امروز ایران اسلامی عزتمند و سربلند است.

مغیثی ادامه داد: چند سال مذاکره کردند با ما و آن‌ها از معاهده خارج شدند و دوباره الان می‌گویند بیایید مذاکره کنید و یقین بدانید تنها راه پیروزی ما مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و زیاده خواهی آن‌ها است.

وی بیان کرد: امروز برای همه از روز روشن‌تر است که سازمان‌های حقوق بشری و سازمان ملل و آژانس انرژی اتمی ابزاری در دست غربی‌ها است چون آن‌ها از برجام خارج شدند و اروپایی‌ها هم به تعهدات عمل نکردند و تحریم‌ها هم رفع نشد و این سازمان‌ها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

امام‌جمعه نهاوند یادآوری کرد: نباید به این سازمان‌ها دل بست و باید با تمام توان در راستای قوی شدن کشور در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و همه بخش‌ها تلاش کنیم چون وقتی قوی باشیم می‌توانیم در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

به گفته وی باید تلاش کنیم تولید داخلی افزایش یابد و همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم و وقتی همه دستگاه‌ها و نهادها با هم تلاش کنند به طور قطع مشکلات مردم کم‌تر می شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شبهات دشمنان در خصوص واکسن زدن، افزود: واکسن هراسی در فضای مجازی و حقیقی کار دشمنان است و برای از بین بردن این بیماری همه اقشار مختلف باید واکسن کرونا را تزریق کنند و دستورات بهداشتی و توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه دشمنان نظام مقاومت استانی شهرستانها جمعه نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان جوان ایران که در این مسابقات دومین حضور بین المللی خود را تجربه می کنند در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر کویت توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱ برابر حریف خود به برتری دست یابند.

این اولین پیروزی تیم ملی زیر ۱۸ سال ایران از زمان تاسیس آن در دوسال گذشته می باشد.

جوانان هاکی باز ایران یکشنبه ساعت ۱۸ به وقت ایران با مصاف تیم ملی مالزی می رود.

کد خبر 6089381

دیگر خبرها

  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت