Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کریمی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: کلانشهر قم دارای ۲۴ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر است و ۵۲۲ آتش‌نشان به صورت عملیاتی و اداری در این ایستگاه‌های مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر قم بر اساس شاخص‌های استاندارد بین‌المللی مطلوب و قم جزو اولین کلانشهرهای کشور است که به این استاندارد رسیده است، گفت: در سال‌های آینده ساخت و ساز در پیامبر اعظم (ص) رونق می‌یابد و به همین دلیل ایستگاه آتش‌نشانی بلوار در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد نیروهای آتش‌نشان در این شهر با استاندارد کشوری فاصله زیادی دارد، اظهار کرد: البته مسئولان آتش نشانی قم درخواست استخدام ۱۰۰آتش‌نشان را ارائه کردند و امیدوارند که با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از نیروهای آتش نشان با این درخواست موافقت شود.

امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی بخش‌های تابعه به ویژه ۲شهرستان تازه تاسیس کهک و جعفرآباد بسیار محدود است. در حال حاضر در شهرستان‌های کهک و جعفرآباد یک آتش‌نشانی وجود دارد و در حوادثی که نیاز به اعزام نیروها و خودروهای بیشتری است، نیروهای آتش نشانی از قم به این مراکز اعزام می‌شوند.

یکی از مشکلات جدی آتش‌نشانی قم کمبود تجهیزات آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی است. تاکنون چند حریق گسترده در شهرک‌های صنعتی رخ داده و نیروهای آتش نشانی قم اعزام شدند در صورتی که این نیروها برای عملیات در محدوده خارج بافت شهری مسئولیتی ندارند.

کد خبر 629766

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نیروهای آتش نشان آتش نشانی آتش نشانی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی

بررسی مطالعاتی روی جامعه انتظامی ترکیه نشان داد که ۳۵ درصد نیروهای انتظامی این کشور به خودکشی فکر می‌کنند.

به گزارش مشرق، سندیکای اتحادیه نیروهای امنیتی و انتظامی ترکیه در نتیجه بررسی از نیروهای انتظامی در این کشور دریافت که از هر ۱۰ پلیس، ۳ نفر به فکر خودکشی است.

بررسی انجام گرفته روی ۱۵ هزار و ۳۷۵ نیروی انتظامی نشان داد که ۱۱ درصد این افراد بسیار راغب به خودکشی هستند و از مرگ خود استقبال می کنند.

در پاسخ به این سوال که آیا به خودکشی فکر کرده اید، ۶۴ درصد گفته اند که خیر و ۳۵ درصد گفته اند، بله.

فشار بالادستی، استرس، ساعت کار طولانی و وضعیت اقتصادی، ۴ دلیل عمده میل به خودکشی در میان جامعه انتظامی ترکیه است.

۷۶ درصد این افراد گفته اند که اگر شانس تغییر شغل را داشته باشند، این کار را انجام خواهند داد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B۱ است
  • تداوم امدادرسانی درپی سیلاب و آب‌گرفتگی دزفول
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت