Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شاکری اظهار کرد: به علت خرابی و گرفتگی ممبران ها ظرفیت تولید آب شیرین کن درگهان کاهش یافته که بزودی مشکل کمبود آب این شهر مرتفع خواهد شد.

به گفته وی عملیات تعویض ممبران های پکیج شماره سه در هفته گذشته انجام شده و عملیات شستشوی ممبران های پکیج شماره دو هم در هفته جاری پایان یافته است و از اوایل هفته آینده نیز شستشوی ممبرانهای پکیج شماره یک آغاز خواهد شد و تا پایان هفته آینده به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: با اتمام عملیات شستشوی ممبران ها ظرفیت تولید آب شیرین کن به ۵۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

شاکری همچنین از ساخت مخزن پیش تصفیه سایت آب شیرین کن درگهان خبر داد و گفت: عملیات احداث این مخزن در حال انجام است که تا چهار ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی، با وارد مدار شدن این مخزن، هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آب شیرین کن درگهان اضافه خواهد شد.

شاکری ضمن عذرخواهی از مشترکین شهر درگهان ابراز امیدواری کرد که بزودی آب این شهر به پایداری لازم برسد.

کد خبر 5317549

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد شاکری آب شیرین کن قشم اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران عکس استانها بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان تولید آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد