Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با انتقاد از تاخیر ایجاد شده در انتخاب شهردار مرکز استان گفت: شورا نباید با این تاخیر، زمینه شایعه‌سازی را در جامعه ایجاد کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: خوش خلقی با مردم و کارکنان زیر مجموعه از وظایف دینی و شرعی مسئولان نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دل مدیران از محبت به مردم مملو باشد.

وی افزود: در جامعه اسلامی باید نسبت به همه گرو‌ه‌ها محبت و انصاف داشته باشیم. آبروی انسان‌ها دینی بر گردن حاکمان نظام اسلامی است.

استاندار جدید بهره‌گیری از افراد متخصص و ولایت مدار را در دستورکار داشته باشدبالاترین نرخ تورم در میان استانها به ایلام رسید/ 8 استان تورم بالای 50 درصد دارند + جدولامام جمعه اصفهان: مشکلات به یکباره برطرف نمی‌شوند/ تولید واکسن داخلی موجب انفعال دشمنان شد

امام جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه در دهه آخر ماه صفر هستیم و گرامیداشت و تعظیم شعائر اسلامی در این ایام یک فریضه است،گفت: زندگی امام مجتبی(ع) زمانه مهمی برای شناخت ولایت و آموزش ولایتمداری است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ادامه داد: وقتی مردم به ولایت ائمه اطهار در دوران امام حسن (ع) پشت کردند، بلاهای زیادی سرشان آمد و حکومت ابن زیاد پاسخی به تنها گذاشتن امام جامعه بود.

وی افزود: دشمن برای تحریف انقلاب آمده و بر اساس دستور صریح رهبر انقلاب باید همه به تبیین نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب بپردازیم. امروز موقع حرف زدن از انقلاب و دفاع از این شجره طیبه است. امروز خرافات و انحراف به‌عنوان ارزش معرفی می‌شود و باید برای مردم ارزش‌ها را تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه خطاب به اعضای شورای شهر بجنورد گفت: همه مردم در جریان حواشی انتخاب شهردار هستند. شورای شهر فضایی را انتخاب کرد و توصیه‌ام این است که باید به سرعت شهردار جدید انتخاب شود. باید بستر حرف و شایعه را شورای شهر ایجاد نکند.

امام جمعه بجنورد گفت: تاخیر در انتخاب شهردار به ضرر مردم است. شورا باید فردی توانمند را با معیارهای اعلام شده معرفی کنند و مردم را منتظر نگذارند.

وی در پایان با اشاره به رحلت علامه حسن زاده آملی،گفت: وی عالمی متبحر در همه حوزه‌های فقه، اصول، فلسفه، ریاضیات و نجوم و اهل عرفان عملی بود. وی شاگرد مبرز علامه طباطبایی بود. علامه طباطبایی درباره آیت‌الله حسن زاده آملی فرمودند: او را کسی جز امام زمانش، نشناخت. ولایتمداری علامه حسن زاده آملی به رهبر انقلاب، یک نقطه درس آموز در زندگی این عارف است.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخاب شهردار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است