Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@08:01:30 GMT

پشت پرده کارگزار مشترک استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۱۴۵۱

پشت پرده کارگزار مشترک استقلال و پرسپولیس

مصطفی آجورلو به یک دلیل مشخص از مدیران پرسپولیس درخواست کار کردن با یک اسپانسر مشترک را کرده است.

به گزارش طرفداری، در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل مصطفی آجورلو برای استفاده از یک اسپانسر مشترک منتشر شده است. هرچند که مجید صدری با انتشار پیامی در توئیتر خود مدعی شد که او حاضر به چنین تعاملی با باشگاه رقیب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماجرای پیشنهاد آجورلو از چه قرار است؟ در این بین شنیدیم شرکتی که در سال های گذشته حامی مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده در حال حاضر حامی مالی لیگ عراق است و با سازمان لیگ این کشور قرارداد همکاری امضا کرده است.

گفته می شود آجورلو زمانی که به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد با این کارگزار ارتباط برقرار کرده و چون رقم قرارداد آبی ها با های وب ناچیز است قصد دارد یک حامی مالی جدید را جایگزین این شرکت کند.

شنیده ها حاکی از آن است که حامی مالی مورد نظر آجورلو  اعلام کرده  نمی تواند فضای تبلیغاتی استقلال را تنها در اختیار بگیرد و انجام این کار به جز ضرری چیز دیگری ندارد چون شرکت های بزرگ حاضر نیستند نیمی از جمعیت ایران که پرسپولیسی هستند را از دست بدهند.

گفته می شود این کارگزار به آجورلو اعلام کرده است می خواهد هم با استقلال و هم پرسپولیس کار کند و به همین دلیل آجورلو تلاش می کند مدیران پرسپولیس را مجاب به انجام این کار کند.

شنیدیم  وزات ورزش با حامی مالی مشترک سرخابی ها مشکلی ندارد ولی این شرکت باید در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت کند و اگر برنده شود باشگاه استقلال را هم در اختیار خواهد گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)