Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم ضمن تسلیت رحلت پیامبراعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: امروز بشریت تشنه عدالت و جویای حقیقت به سرعت جذب اسلام می‌شوند و عمل به تعالیم اسلام و آموزه‌های پیامبر گرامی را تنها راه نجات خود می‌دانند، وحشت استکبار و قدرت‌های استکباری از همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فقدان علامه حسن زاده آملی ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی و حوزه‌های علمیه شیعه است.

امام جمعه رباط کریم شهید علی لندی نوجوان ایثارگر و فداکار دهه هشتادی را حسین فهمیده زمان خواند و افزود: این شهید ثابت کرد مرد بودن به سن و سال نیست بلکه به شناخت تکلیف، احساس مسئولیت و عمل به موقع است.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به ناراحتی و گلایه های مردم از مشکلات پیش آمده در عمران و آبادانی شهر گفت: انتظار مردم از شورای اسلامی شهر انتخاب شهرداری متدین، پاکدست، کارآمد و مجرب در مدت زمان کوتاه است، تاخیر بیش از این در انتخاب شهردار روا نیست.

امام جمعه رباط کریم به عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رباط کریم توسط استانداری تهران اشاره کرد و افزود: شورای اسلامی شهر هر چه سریع‌تر فرد واجد شرایطی را انتخاب کند، تا شهر بیش از این آسیب نبیند.

انتهای پیام/ظ

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه رباط کریم شهردار رباط کریم رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در بخشی از پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ومحمد مهدی فداکار  آمده است: این روحانى خدوم، مردمى و شریف از شخصیت هاى برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود که خدمتگزارى صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده هرگز فراموش نخواهد شد.  
مرحوم حجت الاسلام دهقان دولتی امام جمعه شهربلوک یکشنبه این هفته در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس