Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:25:03 GMT

خطیبان جمعه آران و بیدگل و اردستان چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۱۵۰۹

خطیبان جمعه آران و بیدگل و اردستان چه گفتند؟

فضای مجازی فرصت مطلوبی برای توسعه کشور است

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به ضرورت و اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز گفت: فضای مجازی فرصت خوبی برای توسعه کشور است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه آران و بیدگل افزود: ضروری است دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور در این زمینه سواد رسانه ای را آموزش و ترویج دهند، چرا که این مهم لازمه حضور فعال در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان در فضای مجازی هزاران محتوا و مطلب علیه کشور و انقلاب اسلامی ترویج می‌دهند و در این فضا تولید محتوا و پاسخگویی به شبهه‌ها ضروری است.

امام جمعه آران و بیدگل به شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های غرب و آمریکا در جهان و خاورمیانه اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون غربی‌ها پس از زیاده‌خواهی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال جوسازی و توطئه علیه ایران هستند.

وی افزود: سووال اینجاست غربی‌ها که تاکنون به تعهدهای خود عمل نکردند چگونه می‌توانند از ایران در بحث انرژی اتمی زیاده خواهی داشته باشند؟ غربی‌ها و آمریکایی‌ها بدانند که توطئه‌های آنان مانند همیشه خنثی می‌شود و ایران در جهان همچنان سرافراز خواهد بود.

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره روز سالمندان (نهم مهر) گفت: یکی از رسالت‌های مهم جامعه‌های بشری تکریم سالمندان است که در این بین دولت‌ها باید از این قشر در قالب‌های مختلف حمایت کنند.

وی به سالروز وقف (۱۲ مهر) در ایران اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ وقف در کشور ضروری است و وظیفه داریم در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم چنانچه شهرستان آران و بیدگل تا کنون پیشتاز وقف و خیر در کشور بوده است.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

توطئه‌های دشمنان ایران تمام نشدنی است

امام جمعه اردستان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی تمام شدنی نیست، گفت: دشمنان کشورمان با برگزاری نشست اربیل عراق می‌خواستند به رژیم غاصب صهیونیستی مشروعیت دهند به ایران ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان افزود: نشست اربیل عراق نقشه رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و قصد داشت یک ضربه از هزار ضربه‌ای که اعلام کرده بود به ایران بزند اما کاری از پیش نخواهد برد.

وی ادامه داد: توطئه دیگر دشمن حضور رژیم اشغالگر قدس در جمهوری آذربایجان است و می‌خواهند کشورمان را درگیر مناقشه‌های مرزی و منطقه‌ای کنند و با شرارت‌هایی که‌ انجام می‌دهند به ایران ضربه بزنند اما راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه اردستان به موضوع هسته‌ای کشورمان اشاره و تاکید کرد: کشورهای غربی هر روز با طرح سخنانی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران، قصد دارند نظام را تحت فشار قرار دهند و خواسته‌های خود را به کشورمان تحمیل کنند اما بدانند جمهوری اسلامی زیر بار فشارهای آنان نمی‌رود و تسلیم روزگویی هیچ فرد و کشوری نمی‌شود.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به برخی اداره‌های بدون رییس اردستان ادامه داد: به طور مثال اداره آموزش و پرورش که در برهه کنونی با سرپرست اداره می‌شود و از دولت جهادی انتظار می‌رود بیش از این اجازه ندهد چندین واحد اداری شهرستان با سرپرست اداره شود، چرا که‌ سرپرست همیشه این دغدغه را دارد که‌ کی و چه کسی به ریاست اداره منصوب می شود و نمی‌تواند به درستی فعالیت‌ها را به پیش ببرد و در این بین مردم زیان خواهند کرد.

حجت الاسلام دهشیری اضافه کرد: مدتی است که شورای شهر، شهردار را انتخاب کرده اما هنوز حکمی صادر نشده است و شهرداری با سرپرست اداره می‌شود که‌ انتظار داریم مسوولان مربوطه هر چه زودتر حکم شهردار را صادر کنند تا شهرداری از بلاتکلیفی خارج شود.

وی خطاب به افرادی که‌ هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، توصیه کرد: برای دریافت هر چه زودتر واکسن اقدام کنند و به سخنان افراد غیرمسوول گوش ندهند و موجب گسترش ویروس نشوند.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اردستان خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کاشان آران وبیدگل فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردستان خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اردستان خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کاشان آران وبیدگل فضای مجازی جمعه آران و بیدگل حجت الاسلام فضای مجازی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد سیل اخیر حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آماری که اداره هواشناسی شهرستان اعلام کرد میانگین سال زراعی اردستان به ۱۴۷ میلی‌متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین میزان بارش‌ها نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص جاری شدن سیل اخیر در این شهرستان، افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل و با برگزاری جلسه مدیریت بحران انجام شده در حوزه شهری شهرستان مشکل خاصی نداریم و تمام مسیرهای اصلی شهرستان باز است، اما دو مسیر روستایی دچار آب‌گرفتگی شده که نیروهای خدمات رسان در حال برطرف کردن مشکلات هستند.

فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده است، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد در حوزه راه‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، در بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و در بخش ابنیه و ساختمان ۵ میلیارد تومان که جمعاً حدود ۵۲ میلیارد تومان می‌شود خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

احمدی طباء با بیان اینکه به همه دستگاه‌های مسئول تأکید کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، تصریح کرد: تمام ادارات شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده‌باش کامل بودند و اگر نیاز باشد با پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی از روز دوشنبه جلسه مدیریت بحران شهرستان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری شد و در سیل اخیر نیز ماشین‌آلات بخش معادن شهرستان کمک‌های چشم‌گیری را به مدیریت بحران اردستان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند