Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:37:59 GMT

آلگری: بازی فردا حتی از چلسی هم سخت‌تر خواهد بود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۱۷۰۱

آلگری: بازی فردا حتی از چلسی هم سخت‌تر خواهد بود

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش کار بسیار سختی را مقابل تورینو پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که یوونتوس رفته رفته تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری شرایط مطلوب تری پیدا کرده چراکه آن ها دو مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست چلسی مدعی در صدر جدول گروه شان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوونتوس فردا شب در دربی تورین مهمان تورینو خواهد بود. مکس آلگری پیش از این مسابقه گفت: "این به نوعی یک مسابقه مرگ و زندگی برای حریف خواهد بود. به هرحال دربی است و آنها خود را به بهترین شکل آماده می‌کنند. ما نیز باید همین کار را انجام دهیم و حتی بهتر از دیدار برابر چلسی خود را آماده کنیم. این مسابقه حتی از آن دیدار سخت تر هم خواهد بود.

 

 

 

 

این بازیها مانند فینال های کوچک هستند. ما باید یک قدم کوچک دیگر برداریم که این کار آسانی نیست.  این بازی متفاوت از دیدار برابر چلسی خواهد بود. این یک بازی دشوار خواهد بود و ما باید کاملاً صبور باشیم و بتوانیم در طول 95 دقیقه عملکرد دلخواه خودمان را به نمایش بگذاریم."

 

پیروزی برابر چلسی: "چلسی مالکیت توپ را در اختیار داشت و ما برخی اشتباهاتی انجام دادیم که کار را برای حریف راحت کردیم. ما باید درک کنیم که اگر 70 دقیقه در حالت دفاعی نظم خود را حفظ کردیم، می توانیم در 20 دقایقی دیگر نیز آن را انجام دهیم. مهم نیست که چقدر دفاع می‌کنید بلکه این اهمیت دارد که نگرش تان را حفظ کنید."

 

 

یوونتوس چلسی تورینو ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس چلسی تورینو ماسیمیلیانو آلگری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند