Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:08:31 GMT

مشکلات ساحل و لنج داران در سفر رئیس جمهور بررسی شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۱۷۱۴

مشکلات ساحل و لنج داران در سفر رئیس جمهور بررسی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت لاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه این هفته شهر اهرم ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله آملی اظهار داشت: علامه حسن زاده آملی در ترویج و تعالی و مکتب امام صادق (ع) و در پرورش شاگردان و طلاب‌ها صاحب توفیق بودند.

امام جمعه اهرم با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان افزود: چهل روز عاشورا تا اربعین اوج مجاهدت و ایثارگری همراه با روشنگری و هدایت و افشاگری است که در این ایام ظلم ظالمین و تکبر مستکبرین تبیین می‌شود و اگر این بصیرت بخشی‌ها توسط حضرت زینب و ام کلثوم (س) و امام سجاد (ع) نبود مسیر تاریخ هنوز در تاریکی جهل و گمراهی یزیدها بودد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در هدایت و روشنگری اصل اخلاق است، از این کاری که بعضی در فضای مجازی و جاهای دیگر با دشنام، تهمت، دروغ و فریب است باید به شدت اجتناب شود. زیرا باید حقایق را با منطق قوی، سخن متین و همراه با زینت عطف و عواطف انسانی همراه باشد و اگر انتقادی صورت می‌گیرد باید دلسوزانه و نه اخلاق سوز باشد.

پهلو زاده با اشاره به انتصاب رئیس جدید صداوسیما یادآور شد: صداوسیما باید محلی جهت ارتقا سطح آگاهی، معرفت مردم، هدایت فرهنگی جامعه، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی باشد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: صداوسیما باید رسانه اول مردم باشد و بتواند ضمن جلب اعتماد مردم، سریع‌ترین، سالم‌ترین و صادق ترین اخبار در اختیار مردم قرار دهد زیرا صداوسیما قرارگاه آگاهی بخشی و امید مردم است.

وی با اشاره به ۲۸ صفر رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: آخرین و اصلی ترین مأموریت رسول خدا (ص) استقرار نظام امامت بود.

پهلو زاده ادامه داد: هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد ضمن برپایی مراسم این ایام اهتمام لازم داشته باشند.

امام جمعه اهرم با اشاره سفر قریب وقوع ریاست جمهوری به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر در بحث شهرستان نسبت به ساحل و لنج داران تصمیمی گرفته شود که این قشر زحمت کش دچار زیان و ضرر نشوند.

وی افزود: در بحث کشاورزی که همه جمعیت بخش مرکزی نخل دار و کشاورز هستند برای انتقال آب از سد خائیز کانال انتقال آب در دست اجرا قرار دهند که مسئله حیاتی برای برای کشاورزی شهر اهرم می‌باشد

پهلو زاده بیان کرد: آنچه نیاز است در خصوص بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم در این سفر توجه شود و از جهت تأمین پزشک متخصص و تهیه دستگاه سی تی اسکن برای این بیمارستان ضروری است.

امام جمعه اهرم یادآور شد: به لحاظ اینکه این شهرستان در کنار پالایشگاه و پتروشیمی‌ها نیست نباید از کمک و کمک‌ها جهت خرید لوازم و تجهیزات، سی تی اسکن و تجهیز این بیمارستان استفاده شود و باید محروم و باشد چگونه برای درمانگاه مجموعه دیگر توجیه اقتصادی پیدا کردید اما برای بیمارستانی که ۱۴ سال پیش احداث شده و ناقص هم است تکمیل این بیمارستان توجیه اقتصادی ندارد؟

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تکمیل کنگره شهدای استان و نصب تمثال شهدای اهرم را پیگیری کند.

پهلوزاده زاده بیان کرد: مسئولین اوقاف نسبت به احیای موقوفه‌ها و حفظ آنها اهتمام لازم داشته باشند. کوتاهی در این امر باعث مسدود شدن مسیر وقف و امور خیریه می‌شود.

کد خبر 5317586

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اهرم بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران عکس استانها خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد کرمانشاه علامه حسن زاده آملی گرگان امام جمعه اهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد