Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا از نمایش تیمش در بازی های اخیر و بازگشت مصدومان تیمش راضی است

در چارچوب هفتمین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس، فردا ساعت 19:00 به وقت تهران منچسترسیتی در آنفیلد مهمان لیورپول خواهد بود.

طرفداری | به گزارش اسپورت ایلوستریتد، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دو بر صفر به پاری سن ژرمن باخت، در آستانه دیدار حساس در لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول، در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وقتی من به منچسترسیتی آمدم، لیورپول مدعی قهرمانی نبود. سال بعد که صد امتیاز گرفتیم، لیورپول همیشه در رقابت بود. فصل گذشته آن ها با مشکلات مهمی روبرو شدند و اگر این مشکلات نبود، اوضاع می توانست متفاوت شود. یورگن کلوپ به من کمک کرده است. او و تیمش به من کمک کردند تا سرمربی بهتری شوم. کلوپ باعث شد من به سطح دیگری از تفکر برسم، خودم را اثبات کنم و تیمم را بهتر کنم. به همین علت است که هنوز در سطح بالا رقابت می کنیم. پیروز شدن در آنفیلد مهم اما سخت است. فصل گذشته برای اولین بار در سالیان اخیر در آنفیلد پیروز شدیم. این یک چالش بزرگ است. بازی کردن در استمفوردبریج، پارک دو پرنس و آنفیلد، چالش های زیبایی است. در بازی مقابل چلسی مثل یک تیم بزرگ بازی کردیم و این چیزی است که دوستش دارم. رقابت با لیورپول؟ برایمان مایه افتخار است که رقیب لیورپول باشیم. دهه ها پیش، منچسترسیتی برای لیورپول یک رقیب نبود. سعی می کنیم با این باشگاه افسانه ای رقابت کنیم. 

گواردیولا ادامه داد: 

جدول لیگ برتر را پس از هفته دوازدهم خواهم دید. الان اگر یک امتیاز کم یا زیاد داشته باشیم، اهمیتی ندارد. مسئله مهم این است که با چه سبک و روحیه ای بازی می کنید.  در فصلی که برای دومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شدیم، ما در ژانویه هفت امتیاز از لیورپول عقب بودیم اما قهرمان لیگ شدیم. ما در بازی های گذشته مان به سطح بالایی رسیدیم که این در مقاطع پایانی فصل به ما کمک می کند. نحوه بازی ما در دو بازی اخیر بسیار راضی ام کرد و خیلی خوشحالم که مصدومان ما برگشته اند.  رحیم استرلینگ در بازی مقابل پاری سن ژرمن نقش خوبی به عنوان مهاجم ایفا کرد و فرصت هایی عالی ساخت. عملکرد او استثنایی بود. اگر به یک بازیکن نیاز داشته باشیم که دوندگی اش در جهت های زمین بالا باشد، او رحیم استرلینگ است. عملکرد او به عنوان وینگر و مهاجم خیلی خوب است. برای بازی فردا همه بازیکنان غیر از اولکساندر زینچنکو و ایلکای گوندوعان که مصدوم هستند، حضور خواهند داشت. گوندوعان و زینچنکو هر دو بعد از بازی های ملی در دسترس خواهند بود. 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!