Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمد وحیدی در مورد افزایش شهریه دانشگاه آزاد گفت: طبق آخرین اخبار منتشر شده در شرایط کرونایی شهریه دانشگاه آزاد ۲۰ درصد رشد داشته است این موضوع در دو سال اخیر که با اپیدمی کرونا مواجه بودیم  پیگیری شد، افزایش شهریه دانشگاه آزاد دلیلی بر افزایش شهریه دیگر موسسات و مراکز آموزشی از جمله دانشگاه علمی و کاربردی، غیرانتفاعی و حتی دانشگاههای شبانه است بر همین اساس این افزایش شهریه باید با نظر هیات امنای دانشگاه و وزارت علوم صورت بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور دانشجویان در دانشگاه دلیلی بر کاهش هزینه‌ها نیست

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: عدم حضور دانشجویان در دانشگاهها منجر به کاهش هزینه آب، برق و دیگر هزینه‌های جاری در دانشگاهها شده است اما مسئولان دانشگاهی اعتقاد دارند که این رشد شهریه صرف هزینه افزایش حقوق کارکنان می‌شود با توجه به اینکه دانشگاه آزاد هم خودگردان است.

وی تاکید کرد: افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد نه قابل دفاع و نه انکار شدنی است، چرا که در سال‌های اخیر شاهد رشد چندین برابری تورم در تمام هزینه بودیم. 

اینترنت دانشجویی متناسب با دروس ترمی باشد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهمیه اینترنتی تعلق گرفته به دانشجویان برای کلاس‌های آنلاین گفت: دانشگاهها از داشتن سامانه مجازی همچون شاد محروم هستند برهمین اساس اینترنتی که دانشجویان تعلق می‌گیرد باید براساس حجم دروس هر واحد  ترمی آنها باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهریه دانشگاه آزاد محمد وحیدی شهریه دانشگاه آزاد افزایش شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌