Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز،  پس از یک هفته پر هرج و مرج که طی آن شاهد هجوم رانندگان برای پر کردن باک خودرو‌های خود از روی ترس، درگیری در پمپ بنزین‌ها و احتکار بنزین در بطری‌های آب توسط رانندگان انگلیسی بودیم و علت آن نیز کمبود شدید رانندگان کامیون و تاثیر آن بر زنجیره تامین سوخت بوده است، روز جمعه بسیاری از پمپ بنزین‌ها در انگلیس هنوز بنزین ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود نیروی کار در پی برگزیت و همه گیری کووید موجب آشفتگی در برخی از بخش‌های پنجمین اقتصاد بزرگ جهان شده است، انتقال سوخت و دارو را مختل کرده و حتی نگرانی‌ها را از کشتار دام‌ها افزایش داده است.

وزرای انگلیس تاکید کرده اند این بحران رو به کاهش یا حتی رو به پایان است، اما فروشندگان بنزین می‌گویند بیش از ۲ هزار پمپ بنزین سوخت ندارند و خبرنگاران رویترز در سراسر لندن و جنوب انگلیس گزارش دادند که ده‌ها پمپ بنزین هنوز تعطیل است.

انجمن فروشندگان بنزین که ۶۵ درصد از ۸ هزار و ۳۸۰ پمپ بنزین انگلیس را تشکیل می‌دهد، اعلام کرد اعضای این انجمن روز پنجشنبه گزارش دادند ۲۷ درصد از پمپ بنزین‌ها بنزین ندارند، ۲۱ درصد فقط یک نوع سوخت در انبار دارند و ۵۲ درصد بنزین و گازوئیل کافی دارند.

گوردون بالمر، مدیر اجرایی انجمن فروشندگان بنزین گفت: "به دلیل تقاضای بی سابقه و غیرمعمول بنزین سریع‌تر از حد معمول رو به پایان است. "

وزیر امنیت انگلیس روز جمعه گفت: بحران سوخت در حال تثبیت شدن است، اما تقاضا هنوز زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران سوخت پمپ بنزین بحران سوخت در انگلیس پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین