Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی آجورلو به یک دلیل مشخص از مدیران پرسپولیس درخواست کار کردن با یک اسپانسر مشترک را کرده است.

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل مصطفی آجورلو برای استفاده از یک اسپانسر مشترک منتشر شده است. هرچند که مجید صدری با انتشار پیامی در توئیتر خود مدعی شد که او حاضر به چنین تعاملی با باشگاه رقیب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماجرای پیشنهاد آجورلو از چه قرار است؟ در این بین شنیدیم شرکتی که در سال های گذشته حامی مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده در حال حاضر حامی مالی لیگ عراق است و با سازمان لیگ این کشور قرارداد همکاری امضا کرده است.

گفته می شود آجورلو زمانی که به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد با این کارگزار ارتباط برقرار کرده و چون رقم قرارداد آبی ها با های وب ناچیز است قصد دارد یک حامی مالی جدید را جایگزین این شرکت کند.

شنیده ها حاکی از آن است که حامی مالی مورد نظر آجورلو  اعلام کرده  نمی تواند فضای تبلیغاتی استقلال را تنها در اختیار بگیرد و انجام این کار به جز ضرری چیز دیگری ندارد چون شرکت های بزرگ حاضر نیستند نیمی از جمعیت ایران که پرسپولیسی هستند را از دست بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مصطفی آجورلو مجید صدری استقلال استقلال باشگاه استقلال پرسپولیس کارگزار پرسپولیس مجید صدری مصطفی آجورلو حامی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود