Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ نسبت به فشردگی برنامه بازی های تیم خود معترض است.

تیم های منچستریونایتد و اورتون فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به بازی قبلی با ویارئال و کامبک شاگردان خود در آن مسابقه می گوید:

در این باشگاه، ما بارها چنین کاری را انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم و مالکیت توپ را در آن مسابقه در اختیار داشتیم. برای انتقال توپ از دفاع به حمله باید از سرعت و انرژی لازم برخوردار باشید و بازیکنان در چنین مواقعی نباید مرتکب اشتباه شوند.

از سولسشر درباره ضعف منچستریونایتد در ضد حملات سوال شد و او پاسخ داد: 

این چالشی است که به طور مداوم با آن روبرو می شویم. باید در این زمینه بهتر عمل کنیم. می خواهیم در موقعیتی باشیم که سایر تیم ها به ما احترام بگذارند و اکنون باید در بسیاری از زمینه ها درست عمل کنیم.

اخیرا شایعاتی مطرح شده بود که کریستیانو رونالدو می خواهد منچستریونایتد بازی سریع تری را به نمایش بگذارد. از سولسشر در این رابطه سوال شد و او پاسخ داد:

این هم یکی دیگر از این صحبت ها است. چه می توان گفت؟ هر صحبتی که با یکدیگر می کنیم، در بین خودمان می ماند اما تاکنون در این رابطه با یکدیگر صحبتی نکرده ایم.

از سولسشر درباره ناامیدی دونی فن ده بیک پس از عدم حضورش در بازی با ویارئال سوال شد و او پاسخ داد:

می دانید، من هدایت تیمی را بر عهده دارم که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و تمامی این بازیکنان می خواهند با یکدیگر رقابت کرده و در بازی های ما حضور داشته باشند. همه آن ها می خواهند در میدان حضور داشته باشند. دونی (فن ده بیک) آماده به میدان رفتن بود، همه بازیکنان باید برای این کار آماده باشند. بیشتر از هر بازیکن دیگری در این باشگاه، من یک بازین تعویضی بوده ام و باید در این زمینه رکوردار باشم. شما باید همیشه آماده به میدان رفتن باشید. گاهی اوقات من هم در آن زمان از نیمکت نشینی چندان خوشحال نبودم اما تصمیم نهایی توسط سرمربی تیم گرفته می شود. الکس تلس که به عنوان مدافع چپ بازی می کرد، تعویض شد و فرد به جای او به میدان آمد و عملکردی خوبی هم داشت. به همین خاطر من ناامیدی فن ده بیک را درک می کنم و قطعا هر بازیکنی اشتیاق زیادی برای حضور در میدان دارد. وقتی هم که به میدان می روید، باید انرژی و اراده خود را به من نشان دهید.

تنها دونی نیز این شرایط را ندارد، بازیکنان دیگری هم چنین شرایطی را دارند و من گروهی از بازیکنان ملی پوش را در اختیار دارم و اگر قرار است موفق شویم، به جای دشنام و ناامیدی، به انرژی مثبت نیاز داریم. فن ده بیک هیچوقت روی هم تیمی های خود تاثیر منفی و بدی نداشته است اما اگر ببینم که بازیکنی روی تیم اثر منفی می گذارد، در آن زمان سناریو متفاوت می شود و من برخورد محکم و جدی تری خواهم داشت.  

از سولسشر راجع به وضعیت مصدومان منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ داد:

لوک شاو احساس بهتری دارد اما هنوز از ناحیه کتف احساس درد می کند. امروز برای اولین بار، مارکوس رشفورد به طور کامل با ما تمرین کرد. هری مگوایر و اماد دیالو نیز همچنان به دور از میادین هستند. از روز چهارشنبه تا به امروز، هیچ یک از بازیکنان‌مان دچار آسیب دیدگی نشده اند.

سولسشر در ادامه راجع به تاثیر کریستیانو رونالدو در بازی های اخیر منچستریونایتد گفت:

او در داخل و خارج از میدان تاثیر بسیار زیادی روی تیم ما داشته است. با توجه به سن و سالی که دارد، به ثمر رساندن 5 گل در 5 مسابقه گویای همه چیز است. باید او را مدیریت کنید. کریستیانو الگوی خوبی برای همه است و امیدوارم که عملکرد درخشان او ادامه داشته باشد.

از سولسشر درباره وضعیت دین هندرسون و تام هیتون سوال شد و او پاسخ داد:

دین هندرسون و تام هیتون هر زمان که فراخوانده شوند، آماده بازی کردن خواهند بود. دین مشکلاتی داشت اما اکنون این مشکلات را پشت سر گذاشته است و مقابل وست هم در رقابت های لیگ کاپ، عملکرد خوبی داشت. داوید (دخیا) نیز عملکرد بسیار بسیار خوبی داشته است.

در پایان سولسشر به انتقاد از برنامه فشرده بازی های منچستریونایتد پرداخت و گفت:

هیچ توضیحی در این باره وجود ندارد و این به خاطر تلویزیون است. چنین برنامه‌ای به هیچ عنوان عقلانی نیست و سال گذشته نیز ما چنین سناریویی داشتیم؛ چهارشنبه در ترکیه بازی کردیم و روز شنبه نیز مقابل اورتون به میدان رفتیم. باید اقدامی در این رابطه انجام دهیم، سال گذشته نیز کاری نکردیم و این اتفاق مجددا در فصل جاری رخ داد. ما و چلسی در روز چهارشنبه بازی کردیم و باید در روز یکشنبه به میدان می رفتیم. بازی منچسترسیتی و لیورپول باید در روز شنبه برگزار می شد.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوال شد و او پاسخ فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال وستهم و لیورپول از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه لندن استادیوم وستهم به مصاف هم می‌روند. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لیورپول به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم در جام اتحادیه برگزار شد که   بازی با نتیجه ۵ بر ۱ به سود لیورپول پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)