Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار منچستریونایتد و اورتون نبرد دو تیم ۱۳ امتیازی خواهد بود؛ تیم هایی که به ترتیب در رده چهارم و پنجم جدول در همسایگی یکدیگر قرار گرفته اند. 

بر کسی پوشیده نیست که منچستریونایتد چهارشنبه شب در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد و با همراهی شانس، به لطف درخشش داوید دخیا و گل دیر هنگام کریستیانو رونالدو، ویارئال را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو ورزشگاه در آن شب حیرت انگیز بود و تیم اوله گونار سولسشر باید با بهره بردن از شرایطی که در آن قرار دارد، با روحیه خوبی روانه تعطیلات ملی شود. 

اورتون با پیروزی ۲-۰ مقابل نوریچ بحران زده، به روند دو شکست پیاپی خود پایان داد. رافائل بنیتس در آن بازی شاهد بازگشت برخی عناصر دفاعی کلیدی تیمش بود ولی برای بازی پیش رو، همچنان زوج تاثیر گذار خط حمله تافی ها یعنی دومنیک کالورت لوین و ریچارلیسون را در اختیار نخواهد داشت. 

منچستریونایتد از سال ۲۰۱۳ به بعد، در اولدترافورد به اورتون نباخته است و برای این که با موضع قدرتمندی در کورس قهرمانی باقی بماند، حق ندارد در این بازی امتیاز از دست بدهد.  اطلاعات مسابقه منچستریونایتد – اورتون روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲ اکتبر ۲۰۲۱ / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت: ۱۵:۰۰ داور: مایکل اولیور تورنمنت: هفته هفتم لیگ برتر ورزشگاه: اولدترافورد ترکیب احتمالی منچستریونایتد و اورتون

غایبان دو تیم منچستریونایتد و اورتون

اخبار مسابقه منچستریونایتد – اورتون اوله گونار سولسشر: لیورپول و منچسترسیتی باید شنبه بازی می‌کردند نه ما و چلسی! نتایج رویارویی های قبلی منچستریونایتد و اورتون

نکات آماری مسابقه منچستریونایتد – اورتون بیشترین تعداد پنالتی در فصل جدید لیگ برتر نصیب اورتون شده است (۳) منچستریونایتد فقط در یک مورد از ۱۲ مسابقه لیگ برتری اخیر خود مقابل اورتون شکست خورده است (۶ برد و ۵ تساوی) اورتون که در آگوست ۱۹۹۲ اولین برد خارج از خانه لیگ برتری خود را مقابل منچستریونایتد کسب کرد، از آن پس در ۲۸ سفر به اولدترافورد فقط یک بار برنده شده است (۷ تساوی و ۲۰ باخت) هر ۸ شکست اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر، در اولدترافورد رقم خورده است.  پیش بینی هو اسکورد از مسابقه منچستریونایتد – اورتون

منچستریونایتد ۲-۱ اورتون

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد و اورتون مسابقه منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام