Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات فوتبال کاشمر از آغاز مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی برای اولین مرتبه در این شهرستان خبر داد.

سعید مسافر امروز در آغاز این مسابقات در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات دسته یک فوتسال بانوان استان(گروه دوم) با حضور پنج تیم از امروز جمعه، ۹ مهر ماه، آغاز شد و بانوان فوتسالیست شهرستان‌های کاشمر، مشهد، نیشابور و بجستان به مصاف یکدیگر می‎روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فوتسال بانوان کاشمر برای اولین بار میزبان لیک دسته یک فوتسال بانوان استان شده، ابراز امیدواری کرد این مسابقات شروع خوبی برای هیات فوتسال بانوان کاشمر باشد.

مسافر با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان استان به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می‌شود، از برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد کاشمر خبر داد و تصریح کرد: امروز تیم‌های ایران جهان و خوشاب، بجستان و صبای نوین، کاشمر و ایران جهان و تیم خوشاب و صبای نوین به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس هیات فوتبال کاشمر ادامه داد: به دلیل هزینه‌هایی که میزبانی این مسابقات دارد و از سویی چون اسپانسر و حامی مالی نداشتیم؛ به همین خاطر تاکنون کاشمر میزبان لیگ دسته یک بانوان استان خراسان نبوده است.

وی با اظهار تأسف از اینکه علی‌رغم توانایی‌های بسیار بانوان کاشمر در رشته فوتسال اما از داشتن سالن اختصاصی محروم هستند، گفت: شهرستان کاشمر با ١٧ تیم فوتسال بیشترین سهمیه را در استان دارد همچنین تنها شهرستانی در استان خراسان هستیم که بیشترین تیم را داریم.

رئیس هیات فوتبال کاشمر با اشاره به اینکه از ۱۰ باشگاه فوتسال ۶ باشگاه دارای مجوز است، از فعالیت ۲ مدرسه فوتبال در شهرستان خبر داد.

وی گفت: از امروز کاشمر میزبان لیگ فوتبال زیر ۱۲ سال استان خراسان رضوی با برگزاری بازی‌های دور رفت و برگشت گروه دوم خواهد بود. در این مسابقات که ۶ تیم از شهرستان‌های گناباد، بردسکن و کاشمر حضور دارند، ۳۰ بازی انجام خواهد شد.

مسافر عنوان کرد: برای میزبانی و برگزاری بهتر مسابقات استانی نیازمند اسپانسر و حامی مالی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فوتسال کاشمر خبرهای شهرستان کاشمر استانی ورزشی لیگ دسته یک بانوان فوتسال بانوان بانوان استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی