Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:32:05 GMT

واکنش تند منتقدان به فیلم «Venom 2»

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۲۹۰۸

واکنش تند منتقدان به فیلم «Venom 2»

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد که طرفدارانی که زودتر از موعد و در ماه سپتامبر فیلم «Venom: Let There Be Carnage» با بازی تام هاردی را دیده‌اند، بیش از حد نسبت به تعریف از این فیلم بخشنده بوده‌اند چراکه این فیلم از نظر منتقدان چندان درخشان عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که دنباله فیلم «Venom» است، به تازگی در سینما‌های آمریکای شمالی روی پرده رفته است، اما منتقدان نسبت به درخشش تام هاردی و وودی هرلسون در آن هم مهربانانه نگاه نکرده‌اند به طوری که امتیاز این فیلم در سایت Rotten Tomatoes خیلی کمتر از انتظار بود و ۶۰ شد.

در ادامه به مرور برخی از منتقدان فیلم آمریکایی درباره «Venom: Let There Be Carnage» می‌پردازیم.

نیویورک پست: وقتی به تماشای «Venom: Let There Be Carnage» می‌نشینید، ممکن است از خود بپرسید که من چه کار اشتباهی انجام دادم؟ آیا خدا مرا تنبیه می‌کند؟

سانفرانسیسکو کرونیکل: این بدترین فیلمی است که تام هاردی بازی کرده است. این بدترین فیلمی است که وودی هرلسون بازی کرده است. این بدترین فیلمی است که میشل ویلیامز بازی کرده است.

ورایتی: سرکیس (کارگردان فیلم) ناظر همه‌چیز است. سرکیس که از فناوری مورد نیاز برای دریافت اجرا‌های مجازی لازم بهتر از هر کسی آگاه است، اما تقریبا هیچ دیدی به عنوان کارگردان نشان داده است.

سینمابلند: تولید این فیلم به جای تلاش برای تغییر اوضاع، به وضوح موفقیت فیلم قبلی را بهانه‌ای برای ساخت فیلم جدید خود کرده است.

وال‌استریت ژورنال: Venom ۲ از تمام تکنیک‌ها استفاده می‌کند تا مخاطب را هیجان‌زده کند، اما اکثر آن‌ها مضحک هستند.

بیشتر بخوانید

وعده بازیگر فیلم «بتمن» به هواداران: طرفداران «بتمن» منتظر غافلگیری‌های جدید باشند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود تام هاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس