Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی و آتانی در مراسم یادواره شهدای دهستان رجایی دشت ظهر جمعه که در مزار شهدای روستای سمبل آباد برگزار شد اظهار کرد: در ایام گرامی‌داشت دفاع مقدس و پایان ماه صفر گرامی‌داشت ۶۲ شهید که ۱۲ شهید آن اهل روستای سمبل آباد هستند اتفاق مبارکی بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: ما پاسداران دفاع از ارزش‌ها هستیم و باید از عظمت خلق شده دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاتلان سیدالشهدا سه گونه اند اولین قاتلان سیدالشهدا سبک یزیدگونه داشتند که برای محو سیدالشهدا کافی نبودند و ما دیدیم که شخصیت امام حیات بیشتر بخشید که امثال چنین اشخاصی را ما همچون صدام و اسرائیل دیدیم که اسرائیل در عدد دشمنان ما نیست.

این مسئول ابراز کرد: قاتلان دوم سیدالشهدا کسانی بودند که برای ایشان بارگاه ساختند اما زمانی که دیدند روضه پابرجا شده و علاقمندان از قیام اباعبدالله سوال می‌کنند تلاش کردند که نام ایشان را حذف کنند اما به گفته حضرت زینب (س) نام امام حسین (ع) زنده‌است چنانچه همچنان نام شهدای ما زنده‌است.

وی ادامه داد: زمانی که می‌بینیم شهید سیاهکلی ۴۷۵ کیلومتر دور تر از حرم مشغول دفاع بوده و در آنجا به شهادت رسیده‌است یعنی هنوز این جریان ادامه دارد از سوی دیگر خیلی‌ها تلاش کردند شهدا را نادید بگیرند و از ورود شهدای گمنام به دانشگاه‌ها جلوگیری کنند اما دیدیم که هم‌اکنون یادواره‌های متعددی در شهر برگزار می‌شود و دانشگاه‌ها نیز میزبان شهدای گمنام هستند.

سردار آتانی تصریح کرد: قاتلان سوم طبق گفته شهید مطهری کسانی هستند که به دنبال تحریف و وارونه جلوه دادن عاشورا و اسلام و توقف آن هستند.

وی تصریح کرد: مادران شهدایی که امروز نگران این انقلاب هستند همچنان خود را دغدغه‌مند این نظام می‌دانندو ما خجالت زده‌ی خانواده‌های شهدا هستیم و شرمندگی ما تمام نشدنی است.

این مسئول بااشاره به اینکه احترام لفظی کافی نیست و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم ابراز کرد: نباید اجازه دهیم راه شهدا تحریف شود این شهدا، شهدای اسلام و مبانی دین هستند چنانچه سردار دل‌ها جمهوری اسلامی را حرم و اینجا را قرارگاه حسین ابن علی می‌دانستند و اگر جمهوری اسلامی نباشد خبری از حرم ابراهیمی هم نخواهد بود.

وی بااشاره به اینکه اقدامات جبهه مقاومت در غرب اسیا نشأت گرفته از دفاع مقدس بود عنوان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت با دست خالی می‌توانیم از مرزها و استقلال کشور دفاع کنیم.

این مسئول بیان کرد: استقلال عقیدتی، فرهنگی و باورهای دینی امروز مورد تعرض قرار گرفته و دشمن نقطه قوت ما را مورد هدف قرار داده و جنگ از مرزها به داخل خانه رسیده‌است.

وی افزود: وظیفه ما دفاع از اسلام، جلوگیری از اختلاف در اوصول و ستون انقلاب، حفظه خیمه جمهوری اسلامی با ولایت فقیه است و ما در اوصول انقلاب اسلامی و ایران به بیگانه اعتماد کنیم. س

رفیعی بااشاره به اینکه جنگ به ما خودباوری و روی پای خود ایستادن آموخت بیان کرد: هرغلطی از آمریکا سربزند ما بااستفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود پاسخ ان را خواهیم داد.

وی تاکید کرد: زمانی که آمریکا با نهایت تکنولوژی خواست تا در آسمان کشور پرواز کند تا به دنیا مخابره کند که ملت ایران در خواب است ما با کف تکنولوژی خود یعنی در اولین گلوله پاسخ آن را دادیم.

وی در پایان بااشاره به اینکه جوانان ما باید این آمریکا را بشناسند عنوان کرد: کودتای نوژه آمریکا توسط یک مادر شهید در کشور منحل شد و ما مدیون این اقدامات از شهدا و خانواده شهدا هستیم.

کد خبر 5317677

منبع: مهر

کلیدواژه: رفیعی آتانی قزوین سپاه صاحب الامر قزوین اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا کهگیلویه و بویراحمد هفته دفاع مقدس کرمانشاه علامه حسن زاده آملی دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر