Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:57:56 GMT

روز بدون فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۳۱۶۰

روز بدون فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۴۵ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند که ۱۳۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد، ۷۲۲۲۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: از ۴۱۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا بود. همچنین از ۲۳۲ نمونه رپید تست ۱۷ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های چرام، کهگیلویه و بویراحمد هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی کرونا ویروس آگاهی و همکاری مردم است همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.
یزدان پناه ادامه داد: با توجه به فراهم بودن شرایط واکسیناسیون همه رده های سنی، از مردم شریف استان خواهشمندیم به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن دریافت کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون یاسوج خاطرنشان کرد: طی این بازدید وزیر بهداشت نیز بر تسریع روند واکسیناسیون تاکید کردند که امید است با همکاری مردم هر چه سریع تر به آمار خوبی از واکسیناسیون جمعی برسیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد