Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور فداکاری و جانفشانی فرزندان غیور این مرز بوم است، گفت: برنامه‌های مختلفی در کمیته امداد این شهر برگزار شد که یکی از این برنامه‌ها برگزاری میز خدمت در کوی شهید علی هاشمی، یکی از مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او وفاق، همدلی و رسیدگی به مشکلات نیازمندان را از اهداف کمیته امداد برشمرد و با بیان اینکه همه باید در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش کنیم، افزود: رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان و تلاش در جهت توانمندسازی خانواده‌ها از اولویت‌های کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) است.

محیط غبار روبی مزار شهدا، توزیع غذای گرم، برپایی نمایشگاه و جلسات و کارگاه‌های آموزشی نقش زنان در دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میز خدمت کمیته امداد مناطق محروم کمیته امداد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم