Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جهانی 2022 والیبال جهان در حالی برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم های آرژانتین، هلند و مصر هم گروه است...

تیم ملی والیبال ایران 11 ماه دیگر در رقابتهای جهانی 2022 والیبال با تیم های آرژانتین، هلند و مصر در یک گروه قرار دارد.

به گزارش طرفداری، این گروه برای ایران گروهی نسبتا مناسب است و تیم ملی کشورمان با توان حال حاضرش می تواند به دور دوم مسابقات صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم شکل برگزاری این مسابقات است، 6 گروه 4 تیمی داریم که با شکل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در 2 دوره گذشته کاملا متفاوت است، در 2 دوره گذشته، تیم ها در 4 گروه شش تیمی رقابت کرده و از بین آنها 16 تیم به دور دوم می رسیدند و مسابقات در 2 گروه 8 تیمی ادامه می یافت و برندگان گروه ها 3 تیم از هر گروه بودند که دور بعدی را برگزار می کردند و تیم ها در 2 گروه 3 تیمی بازی کرده و تیم های اول و دوم به نیمه نهایی می رفتند. در دوره های قبل از آن هم هر دوره شکل برگزاری متفاوتی داشت و مسابقات جهانی والیبال در شکل برگزاری هر بار از دوره قبل متفاوت برگزار می شود.

والیبال ایران که در آخرین بازیهای خود در مسابقات رسمی برابر آرژانتین بازنده شده و برابر مصر و هلند برنده شده این فرصت را دارد که با حفظ تیم امروزی خود در مسابقات لیگ جهانی و مسابقات جهانی سال آینده بدرخشد و بارقه های امید نسل دوم والیبال ایران بعد از آغاز درخشش را خلق کند، نسل اول والیبال دوران اوج ایران بعد از سال 2010 با پایان دوران مردان سابق، فرصت را به جوانترها داده است و این نسل تازه می آید تا خود را به رخ تاریخ والیبال بکشد.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شکل برگزاری تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور