Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش رحمتی، هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال که در پاس و ساپیا هم بازی کرده، به آینده استقلال با حضور آجرلو خوش‌بین است و شانس موفقیت این مدیر را در تیم تهرانی بالا می‌داند.

کیانوش رحمتی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره تغییرات مدیریتی استقلال و حضور مصطفی آجرلو به عنوان مدیر این باشگاه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: دکتر سجادی انتخاب بسیار خوبی برای مدیریت باشگاه استقلال انجام داد که آجرلو را روی صندلی مدیریت نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جزو معدود مدیران فوتبالی کشور ما است. با آجرلو در پاس کار کرده‌ام و به جرات می‌توانم بگویم استقلال با حضور او هیچ مشکل مدیریتی نخواهد داشت. آجرلو صددرصد در استقلال موفق می‌شود.

هافبک اسبق آبی‌ها درباره مشکلات استقلال در ادامه گفت: در فصل گذشته هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی وجود نداشت و همین مساله به استقلال ضربه زد. حالا فرهاد مجیدی که مربی جوانی است می‌تواند در صورتت تقویت شدن کادر فنی به موفقیت برسد. استقلال شانس قهرمانی برای فصل جدید را دارد.

رحمتی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که مدیرعامل باشگاه استقلال باید کدام حل کدام مشکل را در اولویت قرار دهد؟ عنوان کرد: من هم در پاس بازی کرده‌ام و هم در سایپا. اولویت باید بحث زیرساخت‌ها باشد. در این تیم‌ها ما هم زمین چمن داشتیم هم استخر و هم سالن ماساژ. این مساله خوب نیست که استقلال یک روز در ورزشگاه انقلاب تمرین کند و یک روز در زمین آزادی. استقلال تیم بزرگی است و نباید چنین مشکلی را داشته باشد.

رحمتی گفت: استقلال 2 مهاجم خود به نام‌های دیاباته و قایدی را از دست داده و در خط حمله ضعف دارد. نیاز این تیم به یک مهاجم شش‌دانگ بسیار بالاست. جانشین چنین بازیکنانی در ایران وجود ندارد و حتی اگر شده باشگاه باید پول 2 بازیکن را خرج خرید یک بازیکن درجه یک خارجی کند.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال مشکلات فرهاد مجیدی فصل جدید بازی انقلاب زمین ایران پول استقلال کیانوش رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه