Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق یوونتوس و چهارمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه در مصاحبه با «گاتزتادلواسپورت» به تمجید از فدریکو کیه‌زا پرداخت.

خبرگزاری میزان - دیوید ترزگه، مهاجم اسبق یوونتوس و چهارمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه در مصاحبه با «گاتزتادلواسپورت» به تمجید از فدریکو کیه‌زا پرداخت و در خصوص این ستاره فوتبال ایتالیا اظهار داشت: کیه‌زا باید یاد بگیرد چطور خودش را مدیریت کند، چگونه در زمین بهتر حرکت کند و از نحوه حرکت هم تیمی هایش آگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه‌زا بازیکنی متفاوت از سایر بازیکنان یوونتوس است و آنها به او نیاز دارند. بازی یوونتوس با حضور کیه‌زا و بدون حضور او تفاوت زیادی دارد. تاثیر وی در یوونتوس بیش از هر کسی است، چون مهارت‌های دریبل زنیش بسیار بالاست.

وی افزود: او یک مهاجم نیست، اما عاشق فضاهاست و دوست دارد از گوشه‌ها حرکت کند. کیه زا هرگز بازیکنی به سبک ویکتور اوسیمن نمی‌شود، اما می‌تواند یک مهاجم دوم فوق العاده باشد. به نظر من کیه‌زا اکنون بهترین و مدرن‌ترین فوتبالیست ایتالیایی است. او مثل پدرش بازیکن فوق العاده‌ای است.

ترزگه در پاسخ به این سوال که چه کسی بهترین مهاجم دنیاست، خاطرنشان کرد: به نظرم روبرت لواندوفسکی. او همه چیز دارد. لواندوفسکی با هر دو پا شوت می‌زند و کنترل توپش کلاس جهانی است. ارلینگ هالند هم نسخه اولیه از مهاجمان دهه آینده فوتبال است؛ هالند قد بلند است، گل می‌زند و نسبت به خودش سخت گیر است؛ این او را مهاجم خاصی می‌کند. هری کین هم مهاجم سطح بالایی است، اما فکر می‌کنم گاهی اوقات باید برای قهرمان شدن گامی رو به جلو برداشت؛ کین تا این لحظه هیچ جامی نبرده و در نهایت مردم شما را با جام‌هایی که برده‌اید به خاطر می‌آورند. لوکاکو مهاجم خوبی است، اما بدون کونته، وضعیت برایش عوض شده است. لوکاکو مهاجم قدرتمندی است، اما به حمایت هم تیمی هایش نیاز دارد.

 

بیشتر بخوانید: اسطوره برزیلی جهان فوتبال از بیمارستان مرخص شد + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: دیوید ترزگه فدریکو کیه‌زا لواندوفسکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس دیوید ترزگه فدریکو کیه زا لواندوفسکی کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است

به گزارش "ورزش سه"، امروز در انگلیس شکایتی رسمی به دادگاه ‏ارسال شد که شاکیان آن سرنوشت عجیبی داشته‌اند.‏

‏ 35 فوتبالیست سابق انگلیسی می‌گویند زمانی که در این کشور ‏فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردند به دلیل بی‌توجهی مسئولان فوتبال به ‏جراحت وارد شده به مغز بازیکنان، سلامتی‌شان با خطرهای بزرگی ‏مواجه شده است. برای اطلاع از صحت این ادعا کافی است به این ‏آمار توجه کنید: با کارشکنی اتحادیه و لیگ برتر این شکایت سال‌ها ‏است که به مرحله بررسی نهایی نرسیده و در این مدت شش شاکی، ‏که همه ستاره‌های سابق فوتبال بوده‌اند، جان‌شان را از دست ‏داده‌اند. ‏

شکایتی که امروز نهایتا به دادگاه رسید اتحادیه فوتبال، اتحادیه ‏فوتبال ولز و لیگ فوتبال انگلیس و لیگ برتر را متهم می‌کند. آنها ‏همچنین از برد بین‌المللی فوتبال شکایت کرده‌اند که به توصیه‌ها ‏برای تغییر قوانین فوتبال بی‌توجه بوده است. ‏

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس می‌گویند در جریان مسابقه بارها با ‏بازیکنان حریف برخوردهای شدید سر به سر داشته‌اند و این برخوردها ‏سلامت مغزشان را از بین برده است. ‏

این موضوع مدتی پیش و زمانی بار دیگر در رسانه‌ها مورد توجه قرار ‏گرفت که یکی از شاکی‌ها، جو کیه‌نار، اسطوره تاتنهام و مربی سابق ‏ناتینگهام فارست و نیوکسل، به دلیل زوال عقل از دنیا رفت و پزشکان ‏معتقد بودند آسیب‌های وارد به سر او در دوران فوتبال بازی کردن در ‏این بیماری نقش داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم