Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:20:14 GMT

شرکت گاز زنجان ۱۳۹ پروژه‌ در دست اجرا دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۴۲۵۲

شرکت گاز زنجان ۱۳۹ پروژه‌ در دست اجرا دارد

موسی احمدلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۶۰۳ روستای استان زنجان با ۹۴ هزار و ۹۹ خانوار از گاز  طبیعی بهره مند هستند.

به گفته وی، با این میزان خانوار در زمان حاضر ۸۸.۴ درصد از روستائیان از این استان از گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: از ۹۱۱ روستای دارای سکنه، برای ۶۰۳ روستای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمدلو اضافه کرد: هم اکنون عملیات گاز رسانی به ۷۳ روستا در دست اجرا است که با پایان این پروژه ها پنج هزار و ۸۴۱ خانوار روستایی دیگر از این انرژی برخوردار می شوند.

وی تاکید کرد: عملیات گازرسانی به ۶۶ روستای دیگر با ۲ هزار و ۷۳۹ خانوار در دست طراحی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر ۹۶.۲ درصد از خانوارهای شهری و روستایی استان گاز دارند، گفت: با پایان یافتن ۱۳۹ پروژه گاز رسانی در استان، شعله های گاز هشت درصد دیگر از خانوارهای روستایی روشن خواهد شد.

به گفته احمدلو، پیشرفت فیزیکی این تعداد پروژها منوط به تامین به‌ موقع کالا، مدیریت تدارکات و عملیات کالا با پشتیبانی از فرآیند تهیه اقلام مورد نیاز با اتکا به توان داخلی است.

احمدلو خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۲۱ کیلومتر لوله، ۱۷۵ هزار قطعه و اتصال و ۱۶دستگاه ایستگاه تقلیل فشار به پیمانکاران پروژه های گازرسانی در استان زنجان تحویل داده شده است.

وی، صنعت گاز را صنعتی راهبردی دانست و اظهارداشت: در تلاش هستیم تا کمترین وابستگی را به تامین کالای خارجی داشته و پا به‌ پای توسعه گازرسانی و در راستای خودکفایی صنعت گاز گام برداریم.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۲۱ شهر استان زنجان با ۱۰۰ درصد جمعیت و ۸۸.۴ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سالجاری نفوذ گازرسانی در استان به ۹۸.۳۰ درصد خواهد رسید.

برچسب‌ها شرکت گاز استان زنجان گاز رسانی توسعه روستایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان زنجان گاز رسانی توسعه روستایی شرکت گاز استان زنجان گاز رسانی توسعه روستایی زنجان استان زنجان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه