Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:01:48 GMT

توقف خانگی ماریتیمو در حضور علیپور

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۴۵۱۰

توقف خانگی ماریتیمو در حضور علیپور

تیم فوتبال ماریتیمو در حضور ۲۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر مورینسی با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش مشرق، جمعه شب از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، ماریتیمو در خانه خود مقابل مورینسی به تساوی صفر بر صفر رضایت داد.

«علی علیپور» مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو برخلاف دیدارهای قبلی روی نیمکت قرار داشت و در دقیقه ۶۲ وارد زمین شد اما تلاش او برای گلزنی در دقایق باقی مانده بازی سودی در برنداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریتیمو با این تساوی به امتیاز هفت رسید تا موقتا در رتبه یازدهم جدول قرار بگیرد و مورینسی هم با همین تعداد امتیاز و تفاصل گل کمتر در جایگاه دوازدهم ایستاد.

هم اکنون، بنفیکا با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال است و پورتو و اسپورتیگ با ۱۷ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم ایستاده اند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان علی علیپور پورتو ماریتیمو لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک روسیه جریان دارد و در دور ششم، تیمآقایان و تیم بانوان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های «تولاسیتی» و «مسکوسیتی» قرار گرفتند.

در این دیدارها تیم مردان ایران با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و تیم بانوان به تساوی ۲ به ۲ دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان دور ششم مسابقات شهرهای آسیا، تیم مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشینروسیه در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم شطرنج مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم بانوان باترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

کد خبر 6089389

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان