Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پونفرادینا شب گذشته با حضور امیر عابدزاده در چارچوب دروازه خود به تساوی ۲-۲ مقابل رئال وایادولید در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا ۲ اسپانیا رسید.

پونفرادینا با یک امتیاز این دیدار به طور موقت صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا شد تا با ۱۶ امتیاز امیدوار به ادامه روند مثبت خود در ادامه این مسابقات و کسب مجوز صعود به لالیگا اسپانیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو میزبان موریرنزه بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. علی علیپور مهاجم ماریتیمو که پس از لژیونر شدن فرصتی برای حضور در تیم ملی ایران پیدا نکرده است، از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست گلزنی کند. ماریتیمو با این تساوی ۷ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

سعید عزت الهی هافبک ملی پوش وایله دانمارک نیز شب گذشته در ترکیب تیمش مقابل ادونسه قرار داشت اما باخت سنگین و ۶ بر صفر را تجربه کرد.

تیم فوتبال العربی قطر نیز از هفته پنجم لیگ ستارگان میزبان السد بود که با این بازی برد ۴ بر صفر شاگردان ژاوی در تیم السد همراه شد. در این بازی مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی از ابتدا تا دقیقه ۸۰ در ترکیب تیمش حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. السد با این برد پرگل به صدرنشینی مقتدرانه خود با ۱۵ امتیاز ادامه داد. العربی هم با ۹ امتیاز چهارم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال امیر عابدزاده علی علیپور مهرداد محمدی امیر عابدزاده تیم فوتبال پونفرادینا اسپانیا علی علیپور فوتبال لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری