Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، گفت: نیروی واکنش سریع امداد جنگل جهت تقویت و افزایش توان رزمی نیرو‌های یگان حفاظت، به روز رسانی آموزش‌های مرتبط با ماموریت سازمانی و همچنین دفاع شخصی، عملیات و دستگیری متهمین و امداد و نجات توسط اساتید دفاع شخصی مجرب از نیروی انتظامی و هلال احمر در محل محوطه باز اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری تشکیل و سازماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از بین نیرو‌های صیانتی و شرکتی شهرستان‌های ۱۱ گانه حوزه استحفاظی اداره کل، نیرو‌هایی که از نظر جسمانی دارای فیزیک بدنی مناسب بودند توسط فرماندهان یگان شهرستان شناسایی و گزینش در قالب ۱۱ دسته و ۳ گروهان امداد جنگل سازماندهی شدند.

ذکریایی گفت: با توجه به افزایش آتش سوزی‌ها و عملیات اطفاء حریق، اجرای احکام قضایی و ... جهت تقویت شهرستان‌های هدف، مقابله با قاچاق چوب و تصرف اراضی ملی، اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ به منظور بکارگیری در مناطق بحرانی، این نیرو‌ها سازماندهی و آموزش لازم توسط اساتید مربوطه به آنان ارائه شد.

او ضمن ابراز امیدواری از نتایج مثبت همایش برگزار شده، افزود: هدفمند کردن آموزش‌ها و متناسب سازی آن با ماموریت‌های محوله با هماهنگی دستگاه‌های محترم انتظامی، قضایی، برگزاری دوره‌های آموزشی ضابطین قضایی و صدور کارت ضابطین و استفاده از اساتید مجرب قضایی برای نیرو‌های واکنش سریع از برنامه‌های آتی فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری خواهد بود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری امداد جنگل هلال احمر مازندران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب با پراید در تالش

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان از کشف چوب آلات قاچاق و غیرمجاز توسط نیرو‌های یگان حفاظت جنوب تالش خبر داد.

در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی نیرو‌های یگان حفاظت جنوب شهرستان تالش واحدخاله سرا ۵۷ یک دستگاه پراید حامل چوب آلات غیرمجاز جنگلی را کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش؛ ۱۵ اصله کاتین از جنس توسکا و صنوبر و به حجم ۳۱۸ مترمکعب کشف شده است. 

شهرستان تالش در شمال غرب استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تصاویری از حرکت خوک ماده و توله ها در جنگل ساری
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است