Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، اورتون با رافائل بنیتس تنها یک‌امتیاز از لیورپول ۱۴ امتیازی و صدرنشین کمتر دارد و یونایتد هم با سولسشائر همین‌قدر امتیاز کسب کرده است. چیزی که این بازی را جذاب‌تر می‌کند، حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب میهمان است. رونالدو در دقایق تلف‌شده دیدار لیگ قهرمانان مقابل ویارئال توانست گل بزند و انتقام این تیم را از شکست در فینال فصل قبل لیگ اروپا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل او در «فرگی‌تایم» زده شد که به‌خاطر گل‌های دیرهنگام من‌یونایتد در زمان فرگوسن به این لقب شهرت یافته است. فرگوسن بعد از بازی گفت که به دلش افتاده بود تیم به این دلیل که رونالدو در زمین حضور دارد ممکن است در لحظات آخر به پیروزی برسد. او در شبی که خوب بازی نمی‌کرد هم سرنوشت‌ساز بود، دقیقا مثل مسی که مقابل من‌سیتی خوب نبود اما یک‌گل زیبا به ثمر رساند. ویارئال در ۱۶‌بازی اخیر اروپایی‌اش شکستی نداشت و پیش از این دیدار به رئال هم نباخته بود. رونالدو حالا در بازگشت به یونایتد در ۵‌بازی، ۵‌گل به ثمر رسانده است.

رونالدو ۱۲‌گلش در لیگ قهرمانان را بعد از دقیقه‌۹۰ به‌ثمر رسانده که یک‌رکورد به‌حساب می‌آید و ۲ برابر نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، یعنی مسی است. کریستیانو با ۳۶ سال و ۳۳۶ روز سن، مسن‌ترین بازیکن تاریخ منچستراست که در اولدترافورد موفق به گلزنی شده؛ پس از او، برایان رابسون با ۳۶ سال و ۲۸۲ روز قرار دارد. او در کنار آگوئرو با ثبت ۳‌گل بیشترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان در دقایق تلف‌شده را در اختیار دارد؛ البته گل‌هایی که منجر به پیروزی شده است.
  حالا او در ۱۷۸ بازی در لیگ قهرمانان اروپا ۱۳۶ گل (۱۹ پنالتی) و ۴۲ پاس‌گل دارد که از رکورد مسی با ۱۵۱ بازی و ۱۲۱ گل (۱۶ پنالتی) و ۳۶ پاس‌گل به‌مراتب آمار بهتری است. کریستیانو در ۱۰۰‌بازی اخیر در لیگ قهرمانان؛ ۱۰۱‌گل و ۲۵‌پاس گل داشته است. او با گلزنی به ویارئال، رکورد گلزنی به تیم‌های مختلف در لیگ قهرمانان را هم شکست و از مسی عبور کرد. او فرصت آن را دارد تا با گلزنی مقابل آتالانتا شمار تیم‌های قربانی خودش را در این رقابت‌ها به ۳۸ تیم افزایش دهد. رونالدو به اطلاع اوله گونار سولشائر رسانده که اگر یونایتد پس از تخریب توپ در زمین حریف تیزتر و سریع‌تر باشد، او نرخ گلزنی خود را بالاتر خواهد برد.

عناوین کریستیانو رونالدو، در لیگ قهرمانان اروپا غیراز ۵ جامی که به‌دست آورده؛ بیشترین گل (۱۳۶)، بیشترین گل در یک‌فصل (۱۷)، بیشترین گل در مراحل حذفی (۶۷)، تنها بازیکنی که در ۱۱‌بازی متوالی گل زده، تنها بازیکنی که در ۳‌فینال گل زده و بیشترین بازی (۱۷۸)؛۱۰۱ بازی برای رئال، ۵۴ بازی برای منچستریونایتد، ۲۳ بار برای یوونتوس؛ این تعداد بازی‌های رونالدو در لیگ قهرمانان به تفکیک تیم‌هایی است که در آنها حضور داشته است.

این مسابقه همچنین نهصدمین مسابقه باشگاهی رونالدو بود؛ ۴۳۸ بار با پیراهن رئال مادرید، ۲۹۷ بار در من‌یونایتد، ۱۳۴ بار در یوونتوس و ۳۱ بازی هم برای اسپورتینگ لیسبون.

کد خبر 629842 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد رونالدو کریستین لیگ قهرمانان بیشترین گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اشتباه مهلک آندره اونانا باعث ‏شد منچستریونایتد پیروزی 1-0 مقابل برنلی آخر جدولی را با تساوی ‌‏1-1 عوض کند هواداران به خاطر وضعیت نابسامان تیم‌شان و این ‏نتیجه از سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ انتقام گرفته و لحظات سختی ‏برای او در الدترافورد خلق کردند. ‏

این تساوی در الدترافورد باعث شد امیدهای شیاطین سرخ به کسب ‏سهمیه لیگ قهرمانان عملا ناامید شود. ‏

در بازی امروز آنتونی 11 دقیقه مانده به پایان اولین گل خود در این ‏فصل لیگ برتر را زد تا یونایتد به برد امیدوار شود. شیاطین سرخ با ‏اینکه خیلی خوب بازی نکرده بودند ولی سه امتیاز را در جیب‌شان ‏می‌دیدند اما اشتباه اونانا باعث شد برنلی توسط زکی عمدونی به گل ‏برسد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. ‏

وقتی سوت پایان مسابقه زده شد در الدترافورد صدایی جز سوت‌های ‏کرکننده شنیده نمی‌شد. بعد از چند دقیقه سوت زدن، هواداران ‏شروع به سر دادن شعارهای تند علیه تن‌هاخ کرده و او را هو کردند. ‏

این اولین بار نیست که اریک تن‌هاخ در این فصل هو می‌شود. ولی ‏شدت شعارها علیه او نشان می‌دهد که طاقت هواداران یونایتد طاق ‏شده است. ‏

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!