Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از قطع مکرر برق به عنوان اصلی‌ترین عامل افزایش قابل توجه ماموریت های این سازمان در نیمه اول امسال و خصوصا تابستان 1400 نام برد.

سعید اسمعیل پور در بازدید استاندار جدید سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اتش نشان و نوجوان شهید علی لندی اظهار کرد: در حال حاضر۶ ایستگاه آتش نشانی با ۹۸ نفر آتش نشان در شهرستان سمنان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطع مکرر برق در شش ماهه نخست امسال منجر به افزایش میزان‌ماموریت های اتش نشانان بمنظور نجات افراد جا مانده در آسانسور شده است.‌

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۴۰۰۰ تماس تلفنی با اتش نشانی سمنان به انجام رسیده که ۲.۹ درصد از این تماس ها عملیاتی شده است .‌

وی خطاب به استاندار جدید سمنان افزود: مهمترین  درخواست ما تامین خودروی نردبان بلند برای اتجام ماموریت های این مجموعه است.‌

سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان نیز در دیدار با آتش نشانان  با بیان اینکه آتش نشانان استان در ۲۸ پایگاه آتش نشانی در ۲۱ شهر استان فعالیت دارند افزود: حادثه هیچگاه خبر نمی کند و لذا تلاش شبانه روزی ۳۰۰ پرسنل ایستگاه‌های آتش نشانی سراسر استان شایسته‌ی قدردانی و تجلیل است.‌

وی ادامه داد: وظیفه ی آتش نشانان بسیار سنگین است اما عشق به نجات جان انسانها سبب شده است تا آتش نشانان بدون هیچگونه احساس خستگی به کار خود ادامه داده و خدمات رسانی کنند.‌

استاندار جدید سمنان از تلاش برای تامین نیازهای ایستگاههای آتش نشانی این استان خبر داد و با بیان اینکه امروز هیچ شانی برتر از خدمت به مردم نیست گفت: همه ما در استان سمنان دو وظیفه بر عهده داریم ؛ یکی خدمت به مردم استان و دیگری خدمت به زائران حضرت امام رضا علیه السلام‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار سمنان آتش نشاني شهرداری سمنان استاندار جدید سمنان آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ حادثه و حریق در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و ۷۸۵ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۰ آتش سوزی و ۶۴ عملیات امداد و نجات پوشش داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین سوانح آتش سوزی با ۱۴ مورد مربوط به معابر و ساختمان‌های متروک بوده است، ابراز داشت: ۱۰ حریق نیز از خودروها مهار شدند.

خادمیان بابیان اینکه ۳۷ مورد حوادث حبس در اماکن و آسانسور بوده است، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۹۸ زن و مرد در فروردین ماه سال جاری طی عملیات‌های مختلف توسط آتش نشانی سمنان امداد رسانی شدند.

کد خبر 6090213

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار