Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در زمینه استفاده از توان و ظرفیت شرکت های بزرگ بیمارستان ساز در کشور گفت: خوشبختانه پیشنهاد و درخواست این دانشگاه در زمینه واگذاری عملیات ساخت این بیمارستان به اداره کلّ راه و شهرسازی به اداره کلّ راه و شهرسازی به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دکتر سید محمد هاشمی شهری این بیمارستان بزرگترین طرح عمرانی در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که بعد از تکمیل عملیات ساختمانی 2 بیمارستان ایرانمهر سراوان و ساختمان شماره 2 بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) به مهمترین اولویت دانشگاه در زمینه طرح عمرانی تبدیل شده است.

وی افزود: با تکمیل این بیمارستان علاوه بر افزایش تعداد تخت های بستری در استان سیستا و بلوچستان، چهره حاشیه شمالی شهر و شاخص های اجتماعی این منطقه زاهدان نیز متحول خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز با اشاره به اقدامات فشرده ای که در 3 سال اخیر برای اخذ مجوزهای قانونی اولیه و جانمائی این بیمارستان در یکی از مناطق حاشیه ای شهر زاهدان انجام شده است گفت: خوشبختانه پی گیری های این دانشگاه در زمینه تحدید حدود و تحویل 7 هکتار زمین برای ساخت این مجموعه بزرگ درمانی با مساعدت و همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان، اداره کل منابع طبیعی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک، شرکت شهرک های صنعتی و سایر نهادهای مرتبط با موفقیت انجام شد.

به گفته مجید یوسفی مقدم عملیات حصار کشی و ساخت دیوار این مجموعه درمانی به طول 1170متر و با اعتبار 20 میلیارد ریال توسط دفتر فنی دانشگاه علم پزشکی زاهدان انجام شده است.
شایان ذکر است در 40 سال اخیر سرعت رشد تعداد تخت های بستری در استان سیستان و بلوچستان 2 برابر متوسط کشوری بوده و در حالی که تعداد تخت های بستری در کل کشور 3.5 برابر شده است این تعداد در استان سیستان و بلوچستان 7 برابر شده است.

وی ادامه داد: با این وجود شاخص دسترسی به تخت بیمارستانی در سیستان و بلوچستان همچنان به متوسط کشوری نرسیده و امید است تا با راه اندازی 3 بیمارستان 540 تختخوابی جدید در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار دسترسی به تخت بیمارستانی در استان سیستان و بلوچستان به متوسط کشوری برسد.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیمارستان پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان