Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست صدا و سیما را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

این از خصوصیت نهضت اسلامی است که همه خدمت صادقانه را، نه به حسب وظیفه ظاهری، بلکه به عنوان وظیفه الهی برای خود احراز کنند.
امام خمینی (ره)

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برادرم مکرم دکتر پیمان جبلی

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم؛

با کمال احترام و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که مبین حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به شما می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید واثق دارم که ان‌شاالله تجربیات گران بها و ذی قیمت شما دگر بار در مسئولیت جدید نیز منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت گسترش شمیم معطر فرهنگ اسلامی در جامعه و مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

کد خبر 5317825 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سازمان بسیج سردار غلامرضا سلیمانی سازمان صداوسیما مجلس شورای اسلامی نیروی زمینی ارتش دولت سیزدهم رژیم صهیونیستی حسین امیرعبداللهیان پیمان جبلی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایالات متحده امریکا رزمایش فاتحان خیبر نزاجا آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند