Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:34:13 GMT

نمایش «تن‌ها» دوازدهم تا پانزدهم مهر اجرا ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۵۲۸۶

نمایش «تن‌ها» دوازدهم تا پانزدهم مهر اجرا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «تن ها» که این روزها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی در تالار سایه روی صحنه رفته است از روز دوشنبه دوازدهم مهر ماه تا پایان روز پنجشنبه پانزدهم مهر ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) اجرایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «تن ها» از جمله آثار نمایشی تئاتر شهر است که پس از خارج شدن شهر تهران از وضعیت قرمز کرونایی از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در تالار سایه به صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی حامد احمدوند، فرزاد تجلی، امیررضا حشمی پور، محمدجواد حشمی پور، امیرارسلان خالویی، ایمان سلگی، فردین شاه حسینی، هادی شیخ الاسلامی، حسین عارف، محمد نیازی به عنوان بازیگر حضور دارند.

طی روزهای آینده برنامه جدید دیگر تالارهای نمایشی به همراه تاریخ شروع و ساعت اجرای آنها از سوی روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5317803 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا معروفی تئاتر شهر حضرت محمد ص امام حسن مجتبی ع شهادت امام رضا ع فیلم کوتاه ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان شبکه مستند سیما حسینیه مهر تئاتر ایران موسیقی ایرانی رادیو نمایش جشنواره فیلم کوتاه تهران اربعین حسینی اربعین 1400 برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد