Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:29:32 GMT

عدم هماهنگی به استقلال ضربه زد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۵۴۰۳

عدم هماهنگی به استقلال ضربه زد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ کیانوش رحمتی  در خصوص برکناری احمد مددی و حضور آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: به طور حتم این تغییرات مثبت ارزیابی می‌شود. وزیر ورزش کاملاً ورزشی است و بعد از مدتها شاهد حضور یک وزیری هستیم که خودش از بدنه ورزش است. او مدیرعاملی را به استقلال آورد که کاملاً به کار مدیریتی اشراف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه موفقی دارد، با تجربه است و می‌داند در شرایط سخت چگونه عمل کند.

وی تاکید کرد: استقلال روزهای سختی را سپری کرد. حالا آجورلو باید آبی‌ها را از این شرایط سخت بیرون بیاورد. با توجه به دوستان با نفوذی که او دارد می‌تواند در مسائل مالی و کارهای حساس سربلند بیرون بیاید. هواداران هم باید کنار کادر فنی و کادر مدیریتی باشند و همه دست به دست هم داده تا مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

هافبک سابق استقلال در ادامه گفت: یکی از مشکلات اصلی آبی پوشان مسائل مالی است. بیشتر گرفتاری‌های فوتبال ما مربوط به پول می‌شود و امیدوارم با تجربه‌ای که مدیرعامل و اعضای کادر فنی دارند این مشکل هم هر چه زودتر در استقلال برطرف شود.

وی ادامه داد: هم کادر مدیریتی و هم کادر فنی باید کار خودشان را انجام دهند. این مسئله باعث خواهد شد تا تنشی به وجود نیاید. یکی از مشکلاتی که باعث شد استقلال از آن ضربه زیادی بخورد اختلاف مدیریت با کادر فنی بود و این عدم هماهنگی باعث شد تا استقلال روزهای خوبی را سپری نکند.

رحمتی در خصوص تغییرات اعضای هیئت مدیره هم گفت: پرویز مظلومی و محمد مؤمنی را همه می‌شناسند. هر دو برای استقلال زحمت کشیده اند اما دیگر اعضای هیئت مدیره را کسی نمی‌شناسد. مطمئناً وزارت ورزش شناخت خوبی از آنان داشته که آنها را در چنین پست حساسی گمارده است. سرپرست تیم هم بیژه طاهری است. یک چهره کاملاً شناخته شده، فوتبالی و استقلالی کامل و امیدوارم این نفرات بتوانند در کنار یکدیگر روزهای خوبی داشته باشند.

هافبک سابق استقلال در مورد حمایت مدیرعامل از فرهاد مجیدی گفت: انتظاری بیشتر از این نداشتیم. مدیرعامل استقلال می‌داند که فرهاد مجیدی برای این تیم زحمت کشیده، حالا باتمام قدرت کنار سرمربی خواهد بد و این هماهنگی به سود استقلال تمام خواهد شد. دوستی و وحدتی که بین کادر فنی، هیئت مدیره و مدیرعامل بوجود بیاید حمایت هواداران را هم در پی خواهد داشت و این موضوع می‌تواند یکی از دلایل موفقیت استقلال باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش خواهند کرد تا استقلال شروع پرقدرتی در لیگ داشته باشد و این میسر نخواهد شد مگر اینکه همه در این تیم همدل باشند و این همدلی می‌تواند تا پایان فصل برای استقلال جام هم به همراه داشته باشد.

پربیننده ترین رونمایی از قرعه ۱۰ آزادکار ایرانی در مسابقات جهانی اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران اعلام شد برتری سفیدپوشان استقلالی در مصاف تدارکاتی استقبال الریان قطر از ستاره خود با شام اعیانی! + عکس زن ایرانی در جام جهانی فوتسال تاریخ سازی کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟

به گزارش قدس آنلاین، مهم‌ترین بحث درخصوص این روزهای باشگاه استقلال به انتخاب جانشین علی خطیر بازمی‌گردد. پس از برکناری شبانه مدیرعامل آبی ها که با امضای سه عضو هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفت، همه در انتظار تصمیم نهایی پتروشیمی خلیج فارس هستند تا به عنوان مالک باشگاه، مدیر جدید استقلال را انتخاب کند.

در مقطع فعلی، زمام امور در باشگاه استقلال به دست فرشید سمیعی سپرده شده است. عضو هیئت مدیره آبی ها که در مقام سرپرست مدیرعاملی آبی ها بر کارهای مدیریتی نظارت دارد و حتی خود او نیز شانس این را دارد که در قامت مدیرعامل جدید استقلال، جانشین خطیر شود.

با این وجود و پس از برکناری خطیر، بحث و گمانه زنی درباره انتخاب جانشین وی نیز افزایش یافت و نام های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. نام تعدادی از مدیران مختلف که پیش از این نیز تجربه نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال را در کارنامه دارند به همراه نفرات دیگری که در سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه بوده‌اند، در میان کاندیداها دیده می شود.

یکی از این اسامی، مصطفی آجورلو است. فردی که در دوره مدیریتی او، استقلال توانست به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست یابد و به یکباره در میانه های نیم فصل نخست لیگ قبل، از کار برکنار شد و جای خود را به علی فتح الله زاده داد. برکناری پرحاشیه آجورلو با واکنش های زیادی همراه شد و از آنجایی که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو همواره در دوره مدیریتی آجورلو از وی تعریف و تمجید کرده اند، سبب شده تا نام او به عنوان یکی از کاندیداها مطرح شود بخصوص اینکه او رابطه بسیار خوبی نیز با جواد نکونام دارد.

نام دیگری که همواره در این سال‌ها به عنوان گزینه مدیریت استقلال مطرح شده، سعید آذری است. مدیر سابق ذوب آهن و فولاد که دست بر قضا از مقبولیت خاصی نیز میان هواداران استقلال برخوردار است. حتی پیش از نشستن علی خطیر روی صندلی ریاست، او یکی از جدی ترین گزینه های مدیریت باشگاه بود ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

اما آن‌گونه که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، شهریاری که به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال مشغول به کار شده، از طرف مالک جدید آبی‌ها این قدرت را دارد تا در خصوص مسائل مدیریت و اثرگذار باشگاه استقلال تصمیم گیری کند. فردی که پیش از این و در سال‌های گذشته علاوه بر سابقه مدیرعاملی باشگاه صبا باتری، حضور در هیئت مدیره استقلال را نیز در کارنامه دارد. ممکن است حتی خود شهریاری به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه مشغول فعالیت شود و شخص دیگری در سمت مدیرعاملی منصوب شود و عملا امور مدیریتی باشگاه استقلال از فیلتر شهریاری و هلدینگ خلیج فارس رد شود.

به هر شکل تا زمان قطعی شدن انتخاب مالک باشگاه استقلال و هیئت مدیره آبی‌ها باید منتظر ماند. در حال حاضر فرشید سمیعی که پیش از این نیز یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بود، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مسائل جاری باشگاه را با هماهنگی با مالک آبی‌ها پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟