Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهران صلواتی با اشاره به اینکه تمهیداتی برای بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی در سال جدید تحصیلی اندیشیده و به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شده است، اظهار کرد: نرخ اجاره خوابگاه‌ها در هر استان توسط شورای سرای دانشجویی انجام و به میزان ۱۵ درصد کمتر از قیمت عرف منطقه ای که خوابگاه در آن قرار دارد در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح بیشتر افزود: خوابگاه‌ها توسط شاخص‌های مختلفی رتبه‌بندی شده‌اند و بر اساس قیمت منطقه ای، قیمت گذاری می‌شود که باید ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت اجاره بها در منطقه‌ای که خوابگاه در آن قرار دارد باشد تا دانشجویان برای استفاده از خوابگاه دانشگاه ترغیب شوند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از ابتلای دانشجویان به کووید ۱۹ و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتاق‌های سراهای دانشجویی با ۵۰ درصد ظرفیت در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

این‌ مقام مسئول دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: همچنین یک وعده غذای گرم در صورتی که خود دانشجویان متقاضی باشند در سراهای دانشجویی به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

صلواتی درباره نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: نرخ غذای کم هزینه ۶ هزار و ۸۰۰ تومان، غذای متوسط هزینه ۸ هزار و ۲۰۰ تومان و غذای پر هزینه ۹ هزار و ۶۰۰ تومان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعیین و به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: در استان تهران برای واحدهایی که خوابگاه ملکی ندارند رایزنی های لازم جهت در اختیار گرفتن خوابگاههای استیجاری صورت گرفته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1113062 برچسب‌ها غذای دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غذای دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری