Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:42:36 GMT

50 زندانی در یزد به مرخصی رفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۵۵۰۳

50 زندانی در یزد به مرخصی رفتند

ایسنا/یزد رئیس اجرای احکام کیفری دادگستری استان یزد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، کمیته اعطای مرخصی زندان با مرخصی 50 نفر از محکومین واجد شرایط موافقت کرد.

«سعیده رامش» در این رابطه اظهار کرد: این مرخصی با لحاظ همه موارد قانونی و ارفاقی صورت گرفت و سعی بر آن بوده تا این مرخصی نیز در تحقق اهداف اصلاحی زندان مؤثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین به پنج نفر از محکومین واجد شرایط نیز مرخصی پایان حبس اعطا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، این مقام قضایی، تلاش برای اصلاح مجرمین با استفاده از تأسیسات ارفاقی را یکی از رویکرد های قوه قضاییه ذکر و بیان کرد: هفته دفاع مقدس و ایام پایانی ماه صفر فرصت مناسبی برای بازگشت به جامعه و بازاجتماعی شدن مجرمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري يزد مرخصی زندانیان هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند