Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد خوشقدم صبح شنبه در نشست با مدیرکل و پرسنل تبلیغات اسلامی استان سمنان با موضوع تقدیر از کارکنان ایثارگر این مجموعه، به میزبانی سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان در شاهرود با بیان اینکه موضوع کار جهادی و روحیه ایثار که در دوران دفاع مقدس نیز وجود داشت، مقوله بسیار مهم است که باید در موضوعات مختلف مد نظر قرار گیرد، بیان کرد: یکی از این موضوعات خدمت‌رسانی به مردم است و امروز بوروکراسی پیچیده اداری برای برگزاری یک مراسم ساده مثلاً راهپیمایی جاماندگان اربعین حتی سیستم اداری و برگزار کنندگان را هم کلافه می‌کند و دلیل آن هم همین عدم وجود روحیه جهادی و ایثارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گاهی روحیه جهادی و ایثاری به فراموشی سپرده می‌شود، بیان کرد: ما امروز در کشور از بالا تا پایین همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نماد روحیه بسیجی و ایثارگری هستند، در همه مسئولیت‌ها نیاز داریم تا روحیه جهادی حاکم باشد.

ترویج سیره شهدا

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اینکه امروز حتی در بین بسیجیان، روحانیان، فرماندهان کانون‌های بسیج و … بیشتر باید روحیه جهادی را نیاز دارند چرا که نوع خدمت رسانی شأن مرتبط با ایثارگری و فداکاری است، افزود: بعضاً شاهد هستیم که برنامه‌های یادواره شهدا برگزار می‌کنیم اما سیره شهدا بعضاً فراموش می‌شود لذا باید کمک کرد تا روحیه ایثار و جهادی را ترویج دهیم.

خوشقدم با بیان اینکه روحانیان یکی از بهترین اقشار برای ترویج این روحیه هستند، تاکید کرد: در منابر، در مساجد و در بین سخنرانی‌ها می‌بایست مسائل مرتبط با الگوپذیری دفاع مقدس، ایثارگری، کار جهادی و … را بیان کرد تا نسل جوان امروز جامعه بتواند از آن استفاده کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان شاهرود، افزود: ۳۰۰ مسجد، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی با همراهی روحانیان و فرماندهان بسیج و … در سطح شهرستان برنامه‌های بسیار خوبی را در هفته دفاع مقدس شاهرود برگزار کردند که باید از آنها قدردانی کرد چرا که مدیریت این حجم از مراسم قطعاً یک عزم جهادی می‌طلبد.

تفکر جهادی در ساخت موشک‌های نقطه زن

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار را هم تحریم بودیم اما امروز جزو قدرت‌های برتر نظامی منطقه هستیم، بیان داشت: امروز ناوهای کشورهای مختلف برای عبور از دریاهای جنوب کشور باید از ارتش و سپاه و بسیج اجازه بگیرند و این نشان از اقتداری است که ایران اسلامی در چهار دهه اخیر است.

خوشقدم با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از ۳۰ نوع پهپاد تولید می‌کند، بیان داشت: این کار عظیمی است که با الگوگیری از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در کشورمان انجام شده است همچنین در بخش قایق‌های تندرو در نخستین کشور جهان هستیم که توانسته‌ایم چنین فناوری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقوله موشکی ایران اسلامی مقتدرترین در دنیا و منطقه است، ابراز کرد: تمام اینها مرهون دفاع مقدس، روحیه ایثار و شهادت و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که باید این مقوله در همه بخش‌های کشورمان سرایت نکند نه اینکه در برخی موارد برای بعضی مسائل کوچک در کشورمان با مشکل روبرو شویم زیرا تفکر وجود ندارد، نظام سرمایه داری و غرب زدگی در برخی ارکان کشور وجود دارد و تا زمانی که این تفکر وجود دارد مشکلات عظیمی هم در برخی مسائل کشور خواهیم دید.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه تفکر جهادی سبب شده تا موشک‌های نقطه زن را بسازیم، ابراز داشت: به واسطه هشت سال دفاع مقدس در زمانی که نیاز به گروه‌های جهادی بوده، همیشه پای کار بوده‌اند از زمان زلزله‌ها و سیل‌ها در غرب و شمالشرق کشور همیشه حضورشان اثربخش بوده است.

به گزارش مهر، در ادامه این مراسم از ۲۲ نفر کارکنان شاغل و بازنشسته ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تقدیر شد.

کد خبر 5317818

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران سپاه استان سمنان تبلیغات اسلامی سمنان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها مرز مهران آمار کرونا کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا کرمانشاه علامه حسن زاده آملی هفته دفاع مقدس گرگان دوران دفاع مقدس روحیه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سلیمان دهرویه مسئول برگزاری مراسم گفت : ترویج مرام ، از خودگذشتگی و سیره حضرت علی (ع) با توسعه ورزش زورخانه ای ازاهداف این طرح ورزشی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد