Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که در صورت پیروزی مقابل امارات و کره هم نباید فکر کنیم که کار صعود به جام جهانی قطعی شده است. - اخبار ورزشی -

هومن افاضلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دو بازی پیش روی تیم ملی فوتبال مقابل امارات و کره‌جنوبی اظهار داشت: قطعا تیم ملی دو بازی خیلی سخت در پیش ‌دارد و خیلی باید هوشیار باشیم تا خدای نکرده غافلگیر نشویم، خوشبختانه امتیاز کامل 2 مسابقه قبلی را کسب کردیم و بازیکنان بدون استرس مقابل امارات و کره بازی خواهند کرد و با توجه به توانایی بالای ملی‌پوشان امید زیادی به کسب نتیجه در دو بازی آینده هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این شرایط نکته مثبتی که برای تیم ملی وجود دارد این است که دو بازی با فاصله مکانی کم برگزار خواهیم کرد. با توجه به اینکه باید با امارات در این کشور بازی کنیم، خیلی خوب است که بازی با کره در تهران است و نیاز نیست که مصافت طولانی را طی کنیم و با توجه به لژیونرهای زیادی که تیم ملی دارد بازیکنان خیلی خسته سفر نمی‌شوند و فرصت ریکاوری داریم.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی مقابل امارات و کره می‌توانیم صعود تیم ملی را قطعی بدانیم، عنوان کرد: اگر بتوانیم دو بازی را ببریم وضعیت خیلی عالی در جدول پیدا می‌کنیم ولی نباید فکر کنیم کار صعود تمام شده است. یک برد و یک مساوی هم برای تیم ملی خوب است و 4 امتیاز از دو بازی با امارات و کره هم برای شاگردان اسکوچیچ خوب است.

افاضلی در خصوص احتمال حضور حداقلی تماشاگران در بازی با کره در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران در بازی با کره اتفاق مثبتی است که اگر قطعی شود به نفع تیم ملی خواهد بود. قطعا ورزشگاه آزادی با تماشاگران برای حریفان ترسناک‌تر است، هرچند که در این مدت بازیکنان تیم ملی در غیاب هواداران هم نتایج خوبی گرفته است، خوشبختانه عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه تاثیری در عملکرد تیم ملی نداشته است.

وی درباره عملکرد کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ و دستیارانش نتایج درخشانی گرفتند و توانستند صددرصد امتیازات را بگیرند. اسکوچیچ چه کار باید انجام دهد که بتواند اعتماد عمومی را جلب کند. سرمربی تیم ملی با شناخت خوبی که از فوتبال ما دارد به بهترین شکل از توانایی بازیکنان ما استفاده کرده و نتایج خوب تیم ملی نشان می‌دهد که فراتر از انتظار‌ها کار کرده است. آرزوی موفقیت تیم ملی و کادرفنی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارم تا دوباره شاهد صعود مقتدر به جام جهانی باشیم.

دعوت از 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال/ استارت شاگردان اسکوچیچ برای دیدار با امارات و کره از فردا

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ مقابل امارات و کره دو بازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن