Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:38:16 GMT

افتتاح پیاده راه ارم در بهمن ماه سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۵۶۴۶

افتتاح پیاده راه ارم در بهمن ماه سال جاری

محسن محرری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه با وجود محدودیت نقدینگی در مدیریت شهری، هیچ پروژه‌ای در شهر متوقف نیست اظهار کرد: اعضای دوره ششم شورای شهر از همان ابتدای فعالیت خود تمرکز خاصی برای به ثمر رساندن پروژه‌های نیمه تمام داشته‌اند.

وی افزود: بر این اساس، همه پروژه‌های نیمه تمام شناسایی و بودجه‌ای هم برای تکمیل آن ها در نظر گرفته شده اما برخی از این پروژه‌ها نسبت به دیگر پروژه‌ها دارای اولویت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در شورای اسلامی شهر در ادامه به برخی پروژه‌های اولویت دار در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تکمیل پیاده راه ارم در منطقه هفت شهری حد فاصل خیابان شبستان تا چهارراه شهدا از جمله این موارد است که به امید خدا در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۱۹ درصدی تقاطع سه سطحه میدان نماز و پیگیری تداوم تکمیل آن خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت در منطقه دو شهری در کنار تکمیل ساختمان‌های شهرداری منطقه دو و سه و همچنین ساختمان شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری مرکز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری است.

محرری سپس به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی تونل امام حسین (ع) در منطقه دو شهری، حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام (ره) اشاره و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های لازم، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی همچنین درباره پروژه شهربازی معارفی قم گفت: اسکلت این پروژه در بلوار پیامبر اعظم (ص) بنا شده است و پیگیری مراحل تکمیل آن بر اساس قرارداد منعقد شده ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیگیری تکمیل دو سوله ورزشی در مناطق سه و پنج شهری اذعان کرد: سوله منطقه پنج شهری حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال جاری به اتمام می رسد و سوله ورزشی منطقه سه شهری نیز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی بر اساس زمان بندی پروژه درحال دنبال شدن است.

وی تکمیل رمپ و لوپ‌های موجود در بلوار آیت‌الله بروجردی، شهرک قدس و منطقه فردوسی را از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری معرفی کرد و درباره ادامه تونل غدیر در بلوار عمار یاسر گفت: به موازات تداوم تملکات در فاز پنج عمار یاسر، عملیات تونل این محدود هم تا کوچه ممتاز توسط سازمان توسعه و عمران پیگیری می‌شود.

محرری سپس به تداوم پروژه بی آر تی بلوار آیت‌الله بروجردی در حوزه معاونت فنی شهرداری اشاره و اظهار کرد: احداث بوستان زائر به مساحت ۱۹ هکتار و ادامه فاز دوم بوستان خضر نبی (ع) نیز به مساحت ۱۵ هکتار از دیگر پروژه‌های فعال مدیریت شهری است.

وی درباره برخی بازگشایی‌های مدیریت شهری نیز گفت: تملک در فاز پنج عمار یاسر، فاز سوم شهید روحانی در کنار ادامه بلوار جمهوری در محدوده میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام (ره) ادامه دارد.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی شهر اضافه کرد: خوشبختانه پروژه شهیدان برقعی در منطقه یک شهری هم آخرین مراحل تملک را می‌گذراند و همزمان، جدول گذاری و آسفالت پروژه هم در حال انجام است، ضمن آن که جا به جایی محل مسجد امام زین العابدین (ع) هم با توافق اهالی و هیئت امنای مسجد انجام می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۶

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری قم شورای شهر پروژه های نیمه تمام پروژه های اولویت دار شورای اسلامی شهر پیشرفت فیزیکی مدیریت شهری دیگر پروژه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم