Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با مجوز رسمی و مصوبه مجلس صورت گیرد و هرگونه واگذاری بدون مجوز نمایندگان ملت خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن فتحی با اشاره به نشست چند روز گذشته وزرای ورزش، اقتصاد و دادگستری با هیأت مدیره باشگاه استقلال و طرح مسائلی همچون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: خصوصی‌سازی این دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار باید با رضایت کامل هواداران صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از تدوین و تصویب نظام جامع باشگاهداری، صحبت از واگذاری استقلال و پرسپولیس هم اشتباه است، افزود: در شرایطی که صورت‌های مالی میزان دارایی‌ها، درآمدها و هزینه‌های این دو باشگاه مشخص نیست، چطور می‌توان از خصوصی سازی صحبت به میان آورد.

وی با انتقاد از لایحه ارائه شده در زمینه نظام جامع باشگاهداری، این لایحه را بسیار ضعیف و فاقد کار هرگونه نگاه کارشناسانه‌ای دانست و گفت: پس از مدت‌ها انتظار شاهدیم که امروز لایحه‌ای به مجلس واصل شده که نیاز به بازنگری اساسی دارد و لایحه بسیار ضعیفی است.

فتحی اضافه کرد: این لایحه در صورت اصلاح و تصویب تمامی صورت‌های مالی، اموال و دارایی‌های باشگاه‌‎های بزرگ استقلال و پرسپولیس را شفاف می‌کند و می‌توان پس از اجرای نظام جامع باشگاهداری امیدوار به خصوصی سازی بود.

به گزارش خانه ملت، عضو فراکسیون ورزش مجلس با استناد به ماده 3 قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، تاکید کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با مجوز رسمی و مصوبه مجلس صورت گیرد و هرگونه واگذاری بدون مجوز نمایندگان ملت خلاف قانون است.

تسنیم/

برچسب ها: سرخابی ها ، مجلس ، ورزش لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PFg

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سرخابی ها مجلس ورزش استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!