Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: باید کرایه حمل گاز مایع در استان افزایش یابد و در کنار آن با رانندگانی که در امر توزیع کم‌کاری یا تخلف می‌کنند به طور جدی برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ماندانا زنگنه صبح امروز در کارگروه گاز مایع استان سیستان و بلوچستان که به منظور انجام هماهنگی لازم پیش از رسیدن فصل سرما برگزار شد، اظهار داشت: باید کرایه حمل گاز مایع در استان افزایش یابد و در کنار آن با رانندگانی که در امر توزیع کم‌کاری یا تخلف می‌کنند به طور جدی برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته با تمهیدات و اقدامات یه موقعی که انجام شد، به جز 10 روز که پالایشگاه‌ها به دلیل اورهال اختلال در تحویل گاز مایع داشتند، مشکل خاصی نداشتیم و شرایط بهتری را شاهد بودیم.

4 مرکز تاسیسات جدید گاز مایع در سیستان و بلوچستان امسال افتتاح می‌شوداستاندار خراسان جنوبی: تنها 4 درصد روستاهای استان به شبکه گاز وصل نشده استوزیر نفت در یاسوج: میدان گازی مختار به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود

وی بیان کرد: برای اجرای کامل توزیع الکترونیک که از دو سال پیش در استان شروع کردیم، کم بودن کرایه حمل و توزیع گاز یکی از مواردی است که رانندگان توزیع همیشه در خصوص آن گلایه داشتند و با توجه به شرایط اقتصادی باید کرایه آنها افزایش پیدا کند و علاوه بر آن نظارت بر عملکرد آنها نیز بیشتر شود و صورتی که راننده‌ای در اجرای تعهدات خود مبنی بر رساندن گاز مایع به دست مصرف‌کننده کم کاری کند یا کار نکند باید اقدام لازم صورت پذیرد.

زنگنه افزود: با توجه به اینکه هوای زاهدان به یکباره سرد می‌شود باید از اکنون آمادگی لازم برای بروز هرگونه شرایط جوی را داشت و علاوه بر ساماندهی ناوگان توزیع گاز و سیستم اشتراک گیری باید شرکت های متولی گاز استان از هم اکنون برای دریافت کشنده و واگن‌های کمکی گاز با مرکز خود مکاتبات لازم را انجام دهند.

وی گفت: خودوهای توزیع کننده گاز مایع هم باید به کارتخوان تعریف به کد اقتصادی خود شرکت ها مجهز شوند و این موضوع برای راننده شفاف سازی شود تا بداند پرداخت هیچ مالیاتی برای فروش گاز در این خصوص برعهده او نخواهد بود.

انتهای پیام/394/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان