Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راهور استان کرمان از اجرای طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییر وضعیت در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ امیر معین‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها اظهار داشت: پلیس وظایف متعددی را به عهده دارد که همه آنها به نوعی با نظم و امنیت جامعه در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای همه قوانین، نظم اجتماعی را به دنبال داشته و بستر و زیرساخت انجام کارهای روزمره ما را فراهم می‌کند افزود: یکی از طرح‌هایی که به تازگی در دستورکار پلیس قرار گرفته اجرای طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و رانندگانی که با تغییر وضعیت اقدام به تغییر استاندارد وسیله نقلیه خود کرده‌اند به صورت ویژه در سطح شهر‌ در حال اجرا است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بیان کرد: شکایات زیادی در ارتباط با دستکاری پلاک خودروها، دودی کردن شیشه خودروها، تغییر ظاهر خودروها، تغییر ارتفاع، استفاده از بوق‌های زننده و پرصدا و ... به پلیس رسیده بود.

وی با عنوان اینکه 10 روز گذشته در جلسه‌ای که با مقامات دادسرا و نظامی کرمان داشتیم و راهکارها و چالش‌های این موارد بررسی شد ادامه داد: تصمیم گرفته شد تا با دستور مقام قضایی، توقیف این خودروها در دستورکار قرار گرفته و برخورد با این موارد در دستور کار ویژه راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.

جریمه بیش از 228000 خودرو به دلیل پوشش و مخدوشی پلاک در تهران فرمانده انتظامی استان کرمان: پلیس امین و امانتدار مردم است


معین‌الدینی با بیان اینکه از یک هفته گذشته طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییر وضعیت در دستورکار پلیس قرار گرفته افزود: پلیس با جدیت با این خودروها که باعث بی‌نظمی‌های اجتماعی می‌شوند برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هفته دوم اجرای این طرح از امروز آغاز شده افزود: تا زمانی که دیگر شاهد چنین خودروهایی در سطح شهر نباشیم اجرای این طرح ادامه دارد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان خودرو های پلاک مخدوش شیشه دودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد