Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:42:09 GMT

بازگشت سرخابی های سابق به لیست تیم ملی عراق

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۰۶۳

دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق از تصمیم پیشین خط مبنی بر عدم دعوت از دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس منصرف شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش لیست اولیه تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دو دیدار برابر لبنان و امارات اعلام شد که در آن، دیک ادووکات به دلایل فنی از طارق همام بازیکن سابق استقلال دعوت به عمل نیاورده بود و بشار رسن نیز که در جریان دیدار با ایران دچار آسیب دیدگی شد و این مدت را از میادین به دور بود، به اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود و در آستانه آغاز مراحل سوم و چهارم مقدماتی جام جهانی، ادووکات از تصمیم قبلی خود منصرف شد و با وجود ناآمادگی رسن و انتقادهای فراوانی که از سبک بازی طارق همام شده بود، این دو بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

 

 

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال عراق شامل فهد طالب، احمد باسل ، علی یاسین، علاء مهاوی، احمد ابراهیم، علی فائز، ریبین سولاقا، میثم جبار، علی عدنان، امجد عطوان، صفاء هادی، امیر العماری، محمد علی عبود، سجاد جاسم، بشار رسن، محمد قاسم، همام طارق، شریف عبد الکاظم، ابراهیم بایش، شیرکو کریم، ایمن حسین، مهند علی و علاء عبدالزهرة هستند.

 

تیم ملی فوتبال عراق به عنوان قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A در روزهای 15 و 20 مهر به مصاف تیم‌های ملی لبنان و امارات می‌رود. در این گروه ایران با 6 امتیاز صدرنشین است.

عراق دیک ادوکات تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق دیک ادوکات تیم ملی عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته و همزمان با نامگذاری روز خلیج فارس، بازیکنان اسبق پرسپوليس و استقلال در دیداری نمادین در شهر بیدخون به میدان رفتند.

در این دیدار  مهدی شیری، ميثم بائو، مجتبی زارعی، محمد منصوری، احمد مومن زاده، رضا نوروزی، نبی‌الله باقريها، عادل كلاه كج،بهمن طهماسبی، افشين حاجی‌پور و … با مربيگری محسن خلیلی برابر حریف خود قرار گرفتند.

این بازی که به همت شهرداري شهر بيدخون و پتروشيمي زاگرس برگزار شد با استقبال و حضور گسترده و پرشور اهالی شهرهای اطراف شهرستان عسلويه نیز همراه بود و در نهايت با نتيجه ٦-٥ به نفع سرخابی‌ها به پايان رسيد.

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس